kirkes Startet 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2007 Hei. Ute er det 7 grader pluss så det er på tide å tenke ny sesong. Jeg har båten ved siden av huset så da var det bare å tenne opp Ebern.(den piper litt men startet) og ta med PCen. Det tar ikke lang tid før det ble litt lunk i båten og jammen ble det koselig her. Litt kaffe gjør også susen. Båten er relativ tørr og fin så hvis det fortsatt blir like mildt blir det flere turer i båten fram mot våren. Her blir det litt mimring om turer som har vært og litt planlegging av nye turer. Ser fram til ny sesong. Har begynt å tenke på å bytte ut Nidelven. (trefotrsyken) Men en vet hva en har. Hilsen en som er på "båttur" i haven Kirkes Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 (redigert) Det er nok flere av hos hagebåtbrukere. Av praktiske årsaker har jeg ikke båten i haven, men jeg "bruker" også båten gjennom hele opplagstiden. Det finnes ingen stillere og roligere steder enn inne i båten på opplagsplassen om vinteren. Jeg starter Wallasen og koser meg med båtblader eller en bok jeg aldri har fått lest ferdig. Utrolig hvor lunt og godt det blir. Kaffe kokes på medbragt vann. Det må sies at det er noen som synes dette er "sykt", men jeg koser meg. Og det er det viktigste. Ellers er jo pokerlagene i båten en skikkelig opptur. Da drikker vi cognac og spiller oss fra gård og grunn. (med tøysepenger) God vinter! Redigert 8.Januar.2007 av Ben Sin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sivne Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Mannen går ofte og legger seg i båten når han har vært på nattevakt, neste gang så skal vi andre ned og vekke han med frokost i akterkabinen! Å sove i båten er som å ta en dobbel dose sovemedesin. Vi tar gjerne en tur ned på fridagene våre og koker oss en kanne kaffe og tar en gnål Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 En av fordelene med båt, er (syns jeg) at den kan brukes både på sjø og land. Bare det å sitte i båten, mens den eventuelt står på land, og mimre om sol og sommer, eller sitte å planlegge ting som kan/burde gjøres, eller rett og slet sitte og drømme om å få båten på sjøen igjen, det er da jeg finner roen, og nyter livet. Det eneste som slår det, er å være på sjøen. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.