Geirl Startet 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 9.Januar.2007 Jeg lurer på om det er noen som har tips ang endre utveksling på DP S drev Jeg har 2:32:1 utveksling i dag men skulle hatt 1:95:1 Jeg har klart og funnet noen detaljtegninger av drevet og det ser enkelt ut og skifte dette De delene som skal bytte koster jo som vanlig en formue Noen som har tips Ps delene koster osgå mye i Amerika Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Kanskje lettere å følge med på Finn og se om du får tak i ett med riktig utveksling. Så selger du det gamle og er du heldig så går du ut i 0,- Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Geirl Svart 15.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2007 Har prøvd dette men ser ut som Norge er et lite marked Ser ikke ut til at det er så stort marked for dette drevet som da passer best til V6 Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 15.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2007 Har du sjekket svenske internettsider?? f.eks. www.blocket.se Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Larspo Svart 16.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2007 Det holder om å du bytter undervannshuset. Bør ikke selge alt annet rundt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.