Jump to content

Tips: kjempebra sko og ha i båten sommerstid!

sivne

Recommended Posts

Disse skoene er testet av undertegnede:

http://www.jaktogvillmark.no/new_page_7.htm

De er litt dyre, men hva betaler man ikke for å unngå merker i båten.!!

De finnes i barnestørrelser også, flere former og til og med støvler. Går man på land med de så setter det seg ikke noe fast under så man slipper å dra all skitten med om bord også!! :smiley:

Plateu hadde disse nedsatt 40 % kansje de er det enda!!

Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken.

http://severines.blogspot.com/

Jeg benytter stort sett vår herres "sandaler", barbent... billig, bra, passer alltid vet alltid hvor de er.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Disse skoene er testet av undertegnede:

http://www.jaktogvillmark.no/new_page_7.htm

De er litt dyre, men hva betaler man ikke for å unngå merker i båten.!!

De finnes i barnestørrelser også, flere former og til og med støvler. Går man på land med de så setter det seg ikke noe fast under så man slipper å dra all skitten med om bord også!! :smiley:

Plateu hadde disse nedsatt 40 % kansje de er det enda!!

Jobber i helsevesnet? Jeg har ikke prøvd disse selv da jeg ikke jobber i helsevesnet lenger, men flere av mine tideligere koleger skryter av disse. (dog ikke til bruk i båt) Må si at kommentaren inne på siden som sier "ikke testet på dyr." er BEST! Tror det hadde vært genialt morsom å se ett testpanel bestående av * en gris, en ku og to elefanter som tester disse :lol:

Redigert av M/B Shanty (see edit history)

Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn

Jobber i helsevesnet? Jeg har ikke prøvd disse selv da jeg ikke jobber ihelsevesnet lenger, men flere av mine tideligere koleger skryter av disse. (dog ikke til bruk i båt) Må si at kommentaren inne på siden som sier "ikke testet på dyr." er BEST! Tror det hadde vært genialt morsom å se ett testpanel bestående av * en gris, en ky og to elefanter som tester disse :lol:

:lol:

Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken.

Vil en spare noen hudrelapper paret så kan kjøpe de her her koster de 490 for paret også for voksen mot 699

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Kona brukte disse i hele høst, og var kjempefornøyd. Men mener å ha lest at de ble kåret til årets styggeste sko... Men hva gjør vel det, når de er gode å gå i.

Har hørt du får kjøpt dem fra USA for halve prisen, men vet ikke hvor de kjøpes fra. Men det er det sikkert noen her på forumet som vet.

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

Hei.

Jeg har benyttet Crocs i en sesong, og det er fine, lette sko. Men de drar med seg mye mer møkk en andre sko. Dvs at de setter møkkamerker både på gelcoat og gummibåt hvor andre sko ikke setter merker.

Jeg har ikke sklid i båten med disse skoene, men det har jeg gjort på fliser.

Jeg kommer fortsatt til benytte skoene på båten, men når jeg har vært på land, så er det av med skoene før jeg går i båten.

/per

Hei.

Jeg har benyttet Crocs i en sesong, og det er fine, lette sko. Men de drar med seg mye mer møkk en andre sko. Dvs at de setter møkkamerker både på gelcoat og gummibåt hvor andre sko ikke setter merker.

Jeg har ikke sklid i båten med disse skoene, men det har jeg gjort på fliser.

Jeg kommer fortsatt til benytte skoene på båten, men når jeg har vært på land, så er det av med skoene før jeg går i båten.

Er du sikker på at det er orginalen da, :wink: har aldri opplevd det med mine og heller tar de ikke med seg skitt og setter merker. Og en kan trygt si jeg bruker de. Jobber i natur og gårdsbarnehage og går mye ut og inn....

Dette er en sko som er blitt kopiert og selges "billig" De uorginale kan ikke måle seg...

Er du sikker på at det er orginalen da, :wink: har aldri opplevd det med mine og heller tar de ikke med seg skitt og setter merker. Og en kan trygt si jeg bruker de. Jobber i natur og gårdsbarnehage og går mye ut og inn....

Dette er en sko som er blitt kopiert og selges "billig" De uorginale kan ikke måle seg...

Hei.

Det er orginalen (Cayman modellen). Jeg fikk dem av importøren :smiley:

/per

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...