sivne Startet 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 10.Januar.2007 Disse skoene er testet av undertegnede: http://www.jaktogvillmark.no/new_page_7.htm De er litt dyre, men hva betaler man ikke for å unngå merker i båten.!! De finnes i barnestørrelser også, flere former og til og med støvler. Går man på land med de så setter det seg ikke noe fast under så man slipper å dra all skitten med om bord også!! Plateu hadde disse nedsatt 40 % kansje de er det enda!! Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
Sydvesten Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Jeg benytter stort sett vår herres "sandaler", barbent... billig, bra, passer alltid vet alltid hvor de er. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
NilsPils Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Og så er de heller ikke testet på dyr. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
M/B Shanty Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 (redigert) Disse skoene er testet av undertegnede: http://www.jaktogvillmark.no/new_page_7.htm De er litt dyre, men hva betaler man ikke for å unngå merker i båten.!! De finnes i barnestørrelser også, flere former og til og med støvler. Går man på land med de så setter det seg ikke noe fast under så man slipper å dra all skitten med om bord også!! Plateu hadde disse nedsatt 40 % kansje de er det enda!! Jobber i helsevesnet? Jeg har ikke prøvd disse selv da jeg ikke jobber i helsevesnet lenger, men flere av mine tideligere koleger skryter av disse. (dog ikke til bruk i båt) Må si at kommentaren inne på siden som sier "ikke testet på dyr." er BEST! Tror det hadde vært genialt morsom å se ett testpanel bestående av * en gris, en ku og to elefanter som tester disse Redigert 10.Januar.2007 av M/B Shanty (see edit history) Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
sivne Svart 10.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Jobber i helsevesnet? Jeg har ikke prøvd disse selv da jeg ikke jobber ihelsevesnet lenger, men flere av mine tideligere koleger skryter av disse. (dog ikke til bruk i båt) Må si at kommentaren inne på siden som sier "ikke testet på dyr." er BEST! Tror det hadde vært genialt morsom å se ett testpanel bestående av * en gris, en ky og to elefanter som tester disse Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
Sydvesten Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Vil en spare noen hudrelapper paret så kan kjøpe de her her koster de 490 for paret også for voksen mot 699 Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
NilsPils Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Interessant! Dette er tydeligvis ikke de samme skoene. Hvem har kopiert hvem her? Dersom jeg vil ha en kopi, venter jeg heller til jeg kommer til Thailand igjen. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Mulligan Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Sko i båt? Dåkksaiderær. Sko og støvler. Eller Dubarry. Max grep enten det er vått eller tørt på dekk. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Kona brukte disse i hele høst, og var kjempefornøyd. Men mener å ha lest at de ble kåret til årets styggeste sko... Men hva gjør vel det, når de er gode å gå i. Har hørt du får kjøpt dem fra USA for halve prisen, men vet ikke hvor de kjøpes fra. Men det er det sikkert noen her på forumet som vet. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Nordåsen Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Platou Sport i Bergen selger Crocs for 400,- . De sier de importerer direkte fra produsent, og ikke via et mellomledd i Sverige som andre som selger skoene gjør. Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 De er sikkert supre å ha på og var jo riktig forfriskende i fargene. Men den trypen "tresko" i båt, er ikke det litt skummelt? Jeg har sluttet å bruke snadaler også når jeg er i båt. Det er enten bare føtter, eller sko med lys såle og godt grep. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
ulysses Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 De har til og med fått en egen anti-site. http://www.ihatecrocs.com/. Blir kanskje et klassisk hatobjekt neste sommer Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Hvem har kopiert hvem her? Crocs er nok originalene etter hva jeg har forstått. Men når noen har suksess, kaster jo mange andre seg på lasset da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Compromise Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Hei. Jeg har benyttet Crocs i en sesong, og det er fine, lette sko. Men de drar med seg mye mer møkk en andre sko. Dvs at de setter møkkamerker både på gelcoat og gummibåt hvor andre sko ikke setter merker. Jeg har ikke sklid i båten med disse skoene, men det har jeg gjort på fliser. Jeg kommer fortsatt til benytte skoene på båten, men når jeg har vært på land, så er det av med skoene før jeg går i båten. Sitér dette innlegget /per Link to post
Margot Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Jeg har kjøpt mine her: http://www.taylorshoes.com De er så stygge at jeg bare må ha dem! Jeg har ikke brukt dem i båten så mange ganger, men som Per sier, så drar de med seg en del skitt og lager skittmerker, det har jeg sett på gulvet på jobb. Sitér dette innlegget mvh Margot Link to post
sivne Svart 10.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Hei. Jeg har benyttet Crocs i en sesong, og det er fine, lette sko. Men de drar med seg mye mer møkk en andre sko. Dvs at de setter møkkamerker både på gelcoat og gummibåt hvor andre sko ikke setter merker. Jeg har ikke sklid i båten med disse skoene, men det har jeg gjort på fliser. Jeg kommer fortsatt til benytte skoene på båten, men når jeg har vært på land, så er det av med skoene før jeg går i båten. Er du sikker på at det er orginalen da, har aldri opplevd det med mine og heller tar de ikke med seg skitt og setter merker. Og en kan trygt si jeg bruker de. Jobber i natur og gårdsbarnehage og går mye ut og inn.... Dette er en sko som er blitt kopiert og selges "billig" De uorginale kan ikke måle seg... Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
Compromise Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Er du sikker på at det er orginalen da, har aldri opplevd det med mine og heller tar de ikke med seg skitt og setter merker. Og en kan trygt si jeg bruker de. Jobber i natur og gårdsbarnehage og går mye ut og inn....Dette er en sko som er blitt kopiert og selges "billig" De uorginale kan ikke måle seg... Hei. Det er orginalen (Cayman modellen). Jeg fikk dem av importøren Sitér dette innlegget /per Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.