Ben Sin Startet 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 10.Januar.2007 Hei Min første vinter på baatplassen.no. Når jeg gikk gjennom trådene som ligger på første side, følte jeg at det var mange frustrerte og irritable skribenter rundt om i landet vårt.. Hekkbølgegeneraler. Bråkete seilbåter(?) Seilbåter på kryss Vannscootere som herjer Lærere(!) Noen glemt? Er det abstinensene som slår ut for fullt?? Hilsen en "navlebeskuende egoistisk bensinbåtfører" Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Tikkende bomber, hele gjengen Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Korrekt analyse vil jeg tro. God bør og sol. Båten seiler seg selv for autopilot mens jeg ligger på benken eller lent opp til masta med en god bok. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Jeg holder på å lage mp3-filer med stemningsmusikk som jeg skal legge på en CD. Kjøpt ny stereo med mp3 slik at man slipper å skifte plate før alle 200 melodiene er spilt I går fikk jeg hyggelig melding fra Telenor. Icom'en vil ta seg flott ut under taket. Heter det tak i båt? Nei, det gidder jeg ikke bry meg om å finne ut. Ellers holder jeg på med litt teak-arbeide i båten. Skal bygge litt om på styrekonsoll og tette igjen tak (kalesje over styreposisjon skal bli glassfibertopp med to luker). Huff, det blåser ute nå. Jeg gleder meg til sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 10.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Gratulerer med premien!! Det var moro. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Takk skal du ha. Dette er også min første vinter her. Jeg synes det er fin høyde under taket her på baatplassen.no. Mye nyttig. Og det er alltid noen som har meninger om alt . Det finnes alltids et svar. Flott. Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Gratulerer ja! Det var en fin premie! Nå er det bare 4 mnd til båten skal ut og jeg begynner å få dårlig tid, det er amnge fler arbeidsoppgaver som gjennstår enn de som er fullført på arbeidslista til båten. Lengter jeg etter Sommeren? Å ja det kan du skrive opp! Men først skal jeg en tur til Østerrike og stå på ski!! Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Mouche Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Ben Sin - nei, jeg lengter etter vinteren (først). Og siden det ikke er noen vinter her så drar jeg til Sveits en uke for å stå på ski! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Ben Sin Svart 10.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 (redigert) Da svarer jeg Mouche, som gutten på 4 år vi hadde på besøk: Det ER vinter, men det er ikke SNØ !! :wink: Ellers enig med deg. Det er litt trist slik været er nå. Det gjør kansje sitt til at det blir litt mye innestengt aggresjon?? God tur til Sveits. Du har sjekket snødybden? Redigert 10.Januar.2007 av Ben Sin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Enkelte ting blir man ferdig med i livet, det å gå/stå på ski er for meg en av dem. Dette er den beste vinteren jeg har hatt siden jeg bodde i Qatar, fantasik så langt. Kun litt over to og en halv måned til påsketuren starter til søta bror, lørdag 30 mars heises seilen og kursen settes sør-øst før kursen endres til østlig mot Kosterøene. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.