Jump to content

Forslag elektriske hurtigkoblinger?

Hasla 26

Recommended Posts

:flag: Hei jeg holder på og bygger om elektriske i båten.Det jeg lurer på om det er noe og få tak som kan feste ledningene i,foreks lage en kontakt som kan være to delt.Syntes det må være greiere en sukkerbiter ønsker tips.Mvh Bjørn

Kommentar fra moderator:

Emnetittelen er endret, var opprinnelig Hurtikobling?.

Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

:flag: Hei jeg holder på og bygger om elektriske i båten.Det jeg lurer på om det er noe og få tak som kan feste ledningene i,foreks lage en kontakt som kan være to delt.Syntes det må være greiere en sukkerbiter ønsker tips.Mvh Bjørn

Sukkerbiter skal selvsagt ikke brukes.

Jeg anbefaler også å lodde alle koblinger, samt legge krympestrømpe utenpå, for å forsegle koblingen.

Det er etter mitt syn eneste forsvarlige løsning.

:wink: Takker for svar det jeg hadde tenkt var en kontakt med flere ledninger på som kunne foreks bare koble fra igjen.Hadde vært fint hvis noen kunne legge ut noe bilder av noen kontakter,ja kabelsko har jeg tenkt på men da syntes jeg det blir klumpete med mange sånne ved siden av .hverandre.For jeg har kuttet en del av kabelene jeg hadde fra før da jeg syntes de var alt for lange.Ble bare en stor kveil og det er ikke noe pent.Skal prøve og få det ryddig og solid.Mvh Bjørn

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...