Ficher Startet 10.Januar.2007 Del på Facebook Startet 10.Januar.2007 Noen som kjenner seg igjen.... ( NB !! husk rednigsvest på sjøen :nono: ) Sitér dette innlegget Link to post
sivne Svart 10.Januar.2007 Del på Facebook Svart 10.Januar.2007 Nei jeg kjenner ikke meg igjen men skrikhylelatter Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
Ben Sin Svart 10.Januar.2007 Del på Facebook Svart 10.Januar.2007 Det samme kan jeg si. Kjenner meg heldigvis ikke igjen, men ustyrtelig morsomt!! Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 10.Januar.2007 Del på Facebook Svart 10.Januar.2007 Av en eller annen grunn er det veldig morsomt å se på at folk slår seg! Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Skipper Worse Svart 10.Januar.2007 Del på Facebook Svart 10.Januar.2007 Den verste er han ungdommen som hopper fra trebryggen og mot fordekket. Han må jo ha mistet minst en badl på det stuntet. Men Darwin er vel med her, det blir kanskje ikke en generasjon til av den slags tulling? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
ola_dunk Svart 10.Januar.2007 Del på Facebook Svart 10.Januar.2007 Stakkars han karen med rød genser som hoppett fra båten og forsvant ned mellom bryggen på andre siden Skjelden jeg ser så mange "tullinger" på en gang Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 11.Januar.2007 Del på Facebook Svart 11.Januar.2007 Synes denne stiller seg meget godt i denne kategorien...... Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 11.Januar.2007 Del på Facebook Svart 11.Januar.2007 Synes denne stiller seg meget godt i denne kategorien...... Skulle likt å sett forsikringsrapporten (skademelding) på denne. Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 11.Januar.2007 Del på Facebook Svart 11.Januar.2007 Fin denne!! Har dere lagt merke til at kommentatoren til denne videoen sier i starten: At han har etterforsket etc., etc, and "non-skulls i Norway"!! .... Er det ny US betegnelse på "hodeløse normenn"?? :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.Januar.2007 Del på Facebook Svart 11.Januar.2007 Er det ny US betegnelse på "hodeløse normenn"?? :-) steinar tror den er "gammel o worldwide" nej skämt osido.....har jobbet litt med helikoptrer (ikke drag) men vel lyft, fester du noe i helikopter så har dom alltid en automat-krok under, så att dom direkt kan sleppe lasten om det skulle uppstå trubbel ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ficher Svart 11.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2007 Vask ikke båten under fart Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.