Xlnt Startet 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 11.Januar.2007 Oppblåsbar nøkkelring Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
goggen Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Den var morsom - ikke så gal pris heller, selv om den nok blir noe mer kostbar før den kommer innenfor Norges grenser. Med den så ville det nesten bli morsomt å miste nøklene i vannet! Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Frivakten Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Hvis man har nøklene i lomma og faller i vannet, så får man et stort forklaringsproblem. Bruk heller disse Crocks-skoene. De selvlysende må da være årets nøkkelknippe. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Boywonder Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 (redigert) kjipt hvis man er ute på byen.. sjekker opp den dama.... du søler øl i fanget ditt.. And there we go... Jeg ville nok også heller brukt en Crocks.. Redigert 11.Januar.2007 av Boywonder (see edit history) Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Frivakten Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Jeg ville nok også heller brukt en Crocks.. Spør damen først. Men heter det ikke RFSU...? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Boywonder Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Men heter det ikke RFSU...? Hmmm... Fikk plutselig en idé når jeg så hvordan denne greia blåste seg opp i fuktige omgivelser... Hmmm... Nei glem det... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
goggen Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 kjipt hvis man er ute på byen.. sjekker opp den dama.... du søler øl i fanget ditt.. And there we go... Hm, 47 cm står det - kan jo være at det var det som skulle til..... Søl øl på meg a, kom igjen da!! Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Frivakten Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 (redigert) Appropos nøkkelringer. Sjekk denne svenske nøkkelringen som min sønn vant på Tusenfryd. Umulig å miste. Redigert 11.Januar.2007 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Hydrox Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 I løpet av 30 sekunder greier kansje nøklene å sette seg fast i mud på bunnen, eller i værste fall dregge seg fast i noe. Tror jeg sværger til de gode gamle kulene av kork. Uansett så er det å anbefale å ta en flytetest på nøkkelknippe, selvfølgelig på veldig grunnt vann.... Ellers kan det fort bli.. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Søl øl på meg a, kom igjen da!! :lol: Du sier noe.. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.