Jump to content

2 styreposisjoner for påhenger

monoskrog

Recommended Posts

Jeg går ut i fra at du har hydraulisk styring? I så fall finner du ut typen og går inn på importør sin hjemmeside (F.eks Telmo) og finner opplysninger der.

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Takk for svar.

Ja, det blir en utvendig styreposisjon til bruk ved fisking/dorging, og en inne i hytta. Styring tror jeg er kurant, (hydraulisk med bypass) men jeg ser ikke for meg kontrollen til gir og gass, eller hvem som kan levere.

Takk for svar.

Ja, det blir en utvendig styreposisjon til bruk ved fisking/dorging, og en inne i hytta. Styring tror jeg er kurant, (hydraulisk med bypass) men jeg ser ikke for meg kontrollen til gir og gass, eller hvem som kan levere.

Elektronisk kontrollboks er tingen ,Volvo mm

Gass og girwiren er vel den samme som på en innenbords, Så da kan du jo bare kjøpe en kontrollboks som er beregnet til 2 possisjoner. Har selv Cobelt. Der wirene går inn til hovedkontrollen, og deretter en wire til en slave kontroll...

Blir ikke denne løsningen veldig tung og betjene ?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...