Pelle Startet 3.November.2003 Link til dette innlegget Startet 3.November.2003 Hei! En ensom kamp under presenningen er over – slaget er vunnet. MB Dreggen (47 fot) kan atter en gang pløye bølgene sterkere enn noen gang. Nå gjenstår innredning m.m. 3.5 år har det tatt hittil. Vi er fattigere enn noen gang, men lykkelig over at innsatsen vår endelig gir synlige resultater. Har vi noen gang tvilt ? Svaret er nei. Heldigvis er min kone like giret som meg på prosjektet, slik at vi har klart å holde fokus på målet i disse årene. Hjemmesiden blir forhåpentligvis oppdatert i løpet av en måneds tid. Må bare få igjen pusten først... Takk til dere som har sendt meg positive ”stå på” meldinger underveis – både i gjesteboken såvel til meg privat. Pelle Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Hva kan man si? Bare de som har vært igjennom noe slik vet følelsen når man endelig begynner å se slutten/eller nærmer seg bruksklar. Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Kan du ikke legge ut en link til hjemmesiden. Hadde vært moro å se flere foto når siden blir oppdatert. Gratulerer med prosjektet så langt, og lykke til videre Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Klikk på det lille "huset" i venstre kolonnen under signaturen hans, det anngir hjemmesideadresse! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
BK Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Vakker båt Mener det finnest en akkurat maken som modellbåt, kan det stemme ?? Gratulerer med Verket Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Klikk på det lille "huset" .......Selvfølgelig, hvor tankeløs går det an å bli . Av og til går det litt for fort i svingene Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Hei Pelle Gratulerer så langt,, dette står det repekt av en vakker skute pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
TMe Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Denne jobben har du all grunn til å være stolt av. Ser frem til å studere hjemmesida di når denne blir oppdatert. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Nydelig båt, MB Dreggen, og en beundringsverdig innsats! Her er det bare å ta av seg hatten! Noe å være stolt av!! Gratulerer! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
KOB Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Utrolig fin båt. Gratulerer. Hva med å forsøke å legge ut noen bilder på hjemmesiden din etter hvert fra det videre arbeidet med innredningen? Det ville vært spennende å følge med. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Sigurd Svart 4.November.2003 Link til dette innlegget Svart 4.November.2003 Hei! Nydelig båt! Minner mye om "LAELIA" som ligger i Drammen. Den var på Bergens besøk i fjor, mulig du har sett den. mvh Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.