benna Startet 3.November.2003 Link til dette innlegget Startet 3.November.2003 Hei alle dere som jevnlig reiser på båtferie til Sverige. Det hadde vært gøy for oss uerfarne, og som ikke bor så nær svenskegrensen og få tips og råd fra dere erfarne. Gjerne med opplevelsesturer med reiseruter etc.!! Da kunne dette bli ett "oppslagsverk" for oss uerfarne! Mens jeg venter i lengsel etter vår og sommer, håper jeg på respons fra dere, slik at jeg kan drømme meg litt bort, og gjøre vinteren kortere! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Hei! Selv om det ikke er lagt ut som en rute, ligger det mye bra i Havneforum - Svenskekysten. Sitter du med et kart ved siden av deg, kan du plotte inn mange fine steder ved å titte i Havneforumet. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.November.2003 Link til dette innlegget Svart 3.November.2003 Hei alle dere som jevnlig reiser på båtferie til Sverige. Hej benna! Jag reiser ofta på båtferie 'fra' Sverige, men skall sikkert kunne hjälpa dig med lite tips även inom Sverige, fra vilket håll kommer du in, Kristiansand-Skagen-Göteborg eller via Strömstad /Koster ? Jag antar att du vill 'feriere' på Bestkusten eller Sveriges Framside som vi oxo kaller den! Hur länge har du tenkt o vare her ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Windy37GM Svart 4.November.2003 Link til dette innlegget Svart 4.November.2003 Gjerne med opplevelsesturer med reiseruter etc.!! Da kunne dette bli ett "oppslagsverk" for oss uerfarne! Mens jeg venter i lengsel etter vår og sommer, håper jeg på respons fra dere, slik at jeg kan drømme meg litt bort, og gjøre vinteren kortere! Min hjemmeside f.eks?? Titt her : http://www.schlytter-henrichsen.no/reisesider.htm 3 turer rundtomkring Strømstadskjærgård... Med bilder og utsnitt av kart :-) Hilsen Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Lars H. Svart 4.November.2003 Link til dette innlegget Svart 4.November.2003 Hei. På min hjemmeside, http://trudelutt.com finner du også mange bilder fra havner på kysten Strömstad og nesten til Marstrand. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Slagskibet Svart 4.November.2003 Link til dette innlegget Svart 4.November.2003 Holder oss borte fra svenske farvann juni-august.For mange nordmenn der da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.