Geirstro Startet 14.Januar.2007 Del på Facebook Startet 14.Januar.2007 Har en Solex 26VBN2 forgasser til min Marna motor som jeg må overhale. Trenger nye pakninger til den. Hvor får jeg tak i sånt ? Trenger også nytt inntak/slangefeste til den. Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 14.Januar.2007 Del på Facebook Svart 14.Januar.2007 det er noe som heter forgasserservice i drøbak du kan prøve og ringe dem og høre Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
GOE Svart 14.Januar.2007 Del på Facebook Svart 14.Januar.2007 det er noe som heter forgasserservice i drøbak du kan prøve og ringe dem og høre Her er linken. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
la plancha Svart 14.Januar.2007 Del på Facebook Svart 14.Januar.2007 hvorfor ikke høre med dem som har laget motoren din? har selv fått deler til en 2 syl marna derfra topp service. www.marna.no Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil Dahl Svart 26.Januar.2007 Del på Facebook Svart 26.Januar.2007 Det finnes en kar som heter Jønson i Fredrikstad som produserer dyser, nåler o.l. til Solex, Simplex og andre gamle forgassere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.