Ingar Startet 16.Januar.2007 Del på Facebook Startet 16.Januar.2007 Her kan man etterlyse diverse båtrelatert dokumentasjon. Vennligst sjekk om det allerede finnes her i vårt arkiv eller under Eksterne linker. Sitér dette innlegget Link to post
nils-arve lie Svart 9.Mai.2007 Del på Facebook Svart 9.Mai.2007 Har kjøpt en Humminbird 787c2 fra USA. Er det noen der ute som har en norsk brukermanual liggende å slenge eller kan ha den på en pdf-fil liggende på PC`n. Norske importører er ikke behjelpelig. Sitér dette innlegget Link to post
solbris Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 Er det nokon som kan hjelpa meg med bruksanvisning til Simrad RT 1200 VHF ? Sitér dette innlegget Link to post
Steinar S Svart 2.Juni.2008 Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 Ønsker koblins-skjema for suzuki 40 hk 1995 modell. Har funnet start og choke, men mangler stopp. Har prøvd å jorde ale tilgodehavende ledninger uten hell. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 21.Juni.2008 Del på Facebook Svart 21.Juni.2008 Ønsker diverse dokumentasjon til Yanmar 4LH-HTE 140hk og Kanzaki KM5A gear. Gjerne verkstedhåndbok o.l. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
P35 Svart 3.Juli.2008 Del på Facebook Svart 3.Juli.2008 Heisann. Noen som har bruker manual til denne radaren? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Halois. Har noen Norsk brukerveiledning til ICOM IC-M421? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
AndreHugo Svart 28.Mai.2009 Del på Facebook Svart 28.Mai.2009 Hei. Har vært i kontakt med Windy Boats, og der kunne dem bare fremskaffe en brosjyre til denne båten. Brosjyren inneholder bare noen salgs-bilder, men ingen informasjon. Er det noen som kan hjelpe meg med en manual på denne typen båt ? Evnt link til en plass hvor jeg kan finne dette ? Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 28.Mai.2009 Del på Facebook Svart 28.Mai.2009 Har windy 26 sn på 5 året nå. noe bruker manual kan jeg ikke tro finnes. bruk sunn fornuft. motoren finnes det brukermaual/instruksjonsbok til. Sikkert toalettet også. Spør når du lurer på noe, så får du sikkert svar Sitér dette innlegget Link to post
AndreHugo Svart 29.Mai.2009 Del på Facebook Svart 29.Mai.2009 Heia. Takker for svar. Har :) funnet allerede instruksjonsbok på nettet på motoren. Kjempebra hjelp bare der. Siden du har hatt Windy i fem år nå, så sier det meg at du også er relativt fornøyd med den også :). Jeg har nettopp kjøpt båten og der er endel småplukk som må fikses snarest. Derfor har det også vært kjekt med en liten brukermanuel eller lignende til båten :). Jeg finner endel på nett, laster ned bilder av alle Windy 26'ene som er til salgs, for sammenligning på interiør-løsninger osv osv.. Mye hjelp i det også :) Sitér dette innlegget Link to post
lank Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Hei Hvilken Motor har du i denne båten . Er det VP MD21????? Sitér dette innlegget Link to post
AndreHugo Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Jeppers.. VP MD21, fra 1979 faktisk :). Gått 2120 timer. Har nå faktisk demontert det meste på båten, og satt det tilbake for å få en oversikt over hva alt er. Fant faktisk en Aurora Piccolo KS 420 (defroster) under nederste trappetrinn i salongen. Vet ikke om det er originalt montert på disse båtene, men fikk meg en liten overraskelse da jeg fikk den til å funke. Den var tettet igjen av støv og dritt, så vifta funka ikke. Tok løs hele greia, igjennomspylte den skikkelig lenge. Der var mye rust-resten i vannet (fysj, for en farge). Den ga jo skikkelig med varme når den var montert tilbake igjen :). Hadde jo dermed en bryter på "dasj"-bordet som tilhørte denne defrostern, så da fant jeg jo ut va den var til også :). Har du noe sånt montert på din Windy ? Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Brukermanual for Robertson AP3000 ønskes Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
jeims Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Har en gammel Humminbird NS25 fra USA. Er det noen der ute som har en norsk brukermanual liggende å slenge eller kan ha den på en pdf-fil liggende på PC`n. Norske importører er ikke behjelpelig. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Norske importører er ikke behjelpelig. Utrolig!! Prøv her Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
jeims Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Har den På engelsk, men trenger den på norsk. Engelsken min er ikke så bra Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Hmmm, norsk ja.... beklager. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
ahamm Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Gå inn her; http://translate.google.com/#en|no| Kopier inn linken fra Rolf i innlegg 15. http://store.humminbird.cust.shopatron.com...cument/NS25.pdf Så har du den på norsk Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
jeims Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Har snakket med belanor nå. Plutselig så hadde de den, Tusen takk For hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.