nab Startet 16.Januar.2007 Del på Facebook Startet 16.Januar.2007 Hei. Et lite, enkelt (og kanskje dumt) spørsmål. Jeg har noen bokser med Owatrol D1/D2 olje og Epifanes lakk stående i garasjen. Tåler disse å stå i kulden, eller bør jeg ta dem inn i tilfelle det blir vinter før våren kommer ? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Januar.2007 Del på Facebook Svart 16.Januar.2007 Les på boksene, det skal stå der. Hvis ikke er det OK med frost. Sitér dette innlegget Link to post
sivne Svart 16.Januar.2007 Del på Facebook Svart 16.Januar.2007 Tror ikke lakk generellt tåler frost i det hele tatt!!! Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
Hydrox Svart 17.Januar.2007 Del på Facebook Svart 17.Januar.2007 Slike ting skal vel i grunn lagres mørkt og kjølig, synes det er en gjenganger for det mye rart. Frost vet jeg ikke, men det skal vel dog en del minus til før lakk og olje fryser i boksen. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Januar.2007 Del på Facebook Svart 17.Januar.2007 Er det ikke mørkt nok i boksen da ? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2007 Del på Facebook Svart 17.Januar.2007 Er det ikke mørkt nok i boksen da ? Ikke hvis lokket er av Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Slagskibet Svart 17.Januar.2007 Del på Facebook Svart 17.Januar.2007 Det tenkte jeg ikke på Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 17.Januar.2007 Del på Facebook Svart 17.Januar.2007 Har hatt Owatrol 1 og 2 både i båten og i snekkerbua stående kaldt i flere år. Har ikke sett noen problemer med det. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 17.Januar.2007 Del på Facebook Svart 17.Januar.2007 Olje tåler vel det meste. Lakk kan det verte problem med, men det er avhengig av kva type. Altså owatrol D1 tåler sikkert å stå ute, men D2 og Epifanes lakken er eg ikkje heilt sikker på. Viss du har plass til dei inne og det ikkje er snakk om mangfoldige liter og mykje arbeid å flytte på, så ville eg tatt dei inn ein plass det var frostfritt. Men som sagt over her, det står nok på boksen viss dei skal lagrast frostfritt. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.