Suzuki Startet 4.November.2003 Link til dette innlegget Startet 4.November.2003 Til ettertanke om hva noen var villige til å ofre for å hjelpe andre. Spesielt i en tid da det mange steder ikke engang er mulig å få noen til å ta imot tampen engang.. Tviler på at betegnelsen "helt" var i deres tanker, kanskje akkurat derfor de var det vi idag betegner som helter ? http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/11/.../03/382531.html Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Marwin Svart 4.November.2003 Link til dette innlegget Svart 4.November.2003 Det finnes flere slike beretninger fra ulykker opp igjennom årene. Blir like fasinert av å lese dem, hver gang. Men jeg tenker også på alle de små hendingene, som skjelden eller aldri ble / blir omtalt, hvor det er mindre båter og færre mennesker som berges; Ofte blir redningsmennene utsatt for livsfare i bergingsarbeidet. De visste det, men nølte ikke, eller hadde ikke tid til å nøle. De bare gjorde det de mente var nødvendig. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Slagskibet Svart 4.November.2003 Link til dette innlegget Svart 4.November.2003 Da jeg var ung og pen kom jeg faktisk i Readers Digest omtalt som redningsmann for havarerte havseilere SE for Kuba.Godt de ikke visste hele sannheten sier jeg :lol: Forresten,naa er jeg hverken ung eller pen lenger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.