Gunga Din Startet 4.November.2003 Del på Facebook Startet 4.November.2003 Kolla denna ! Bra ideer blir snabbt kopierade............................. http://www.fendern.se/ (jag stanner dock, har varit medlem ett år o en måned o snart en dag.........her på baatplassen.no ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ingar Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Bra ideer blir snabbt kopierade............................. Takk Gunga!Men jeg ser de har fallt for fristelsen å dele opp i masse forum. Vi hadde en livlig diskusjon om dette her også i starten, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg selv vurderte dette. Men nå i ettertid er jeg glad for at det ble som det ble. Spes. positivt er det at vi har vist at seil og motor-folk selvfølgelig kan leve fredelig sammen og dra nytte av hveranderes erfaringer. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Det er jo ikke så VELDIG vanskelig å se hvor de har fått innspirasjonen fra. Ser nesten ut som en kopi . De har delt opp i et forum for seil og et for motorbåter, og det vil vel ikke vi gjøre her, eller? Tror de startet opp i September 03. får håpe at de blir en like stor suksess som baatplassen har blitt. Ser foreløpigt ut som det ikke er den helt store aktiviteten. Pekjan Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
GeirKS Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Vi får bare håpe at dette blir like vellykket som baatplassen. "Klotterplanket" på www.marinan.com er i alle fall plaget med en del useriøse innlegg, dessuten savnes jo IM og en del andre muligheter. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 De har delt opp i et forum for seil og et for motorbåter, og det vil vel ikke vi gjøre her, eller? I motsetning til Norge, så er ikke Sverige et u-land når det gjelder seiling. Derfor blir det trafikk i begge forum. Ellers så synes jeg at de har valgt alt for mange kategorier og nivåer. Linksamlingen så dog fin ut... Kanskje kunne vi også klart noe tilsvarende, men da må noen administrer og kategorisere linkene. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Vi får bare håpe at dette blir like vellykket som baatplassen.Ja, som sikkert alle har skjønt har dette vært en sukksess uten like. Takk til alle som har bidratt!! Her er kurven over akkumulerte poster frem til i dag: Og her antall medlemmer: Ingen av kurvene viser tegn til utflatning så man kan bare spekulere på hva potensialet egentlig er Siden februar har vi hatt statistikk som viser aktiviteten (antall postinger) sammenlignet med landets andre oppegående forum. I snitt har vi ligget 40% over. Og avstanden er økende, sist måned var forskjellen 50%. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Ingen av kurvene viser tegn til utflatning så man kan bare spekulere på hva potensialet egentlig er :smiley Bare ett par ordtak. "Intet tre vokser inn i himmelen" "Ingen regel uten unntak" Kanskje Batplassen.no er untaket????? :smiley: Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Ingar Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Det er intr. dette her fordi det hittil ikke har vært mulig å si noe om båtfolkets engasjement på internett. Men vi bør få en klar indikasjon via kurvene når "metningspunktet" er nådd. (Takk til arquebus som har laget programmene som genererer statistikken!) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 blir spennende å se hva "kalde, kjipe" vintermåneder fører med seg. Kanskje interessant at trafikken er såpass jevnt stigende. Skulle tro vi BRUKTE mer båt i de fine sommermånedene enn om vinteren, da vi kanskje PRATER mere båt ..? Suzuki - som liker å skravle båt hele året.. Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Lars H. Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Suzuki - som liker å skravle båt hele året..Samme her, og av kurvene ovenfor ser det ut til at det gjelder for de fleste. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Syvert Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Spes. positivt er det at vi har vist at seil og motor-folk selvfølgelig kan leve fredelig sammen og dra nytte av hveranderes erfaringer. Hei Ingar Jeg er så hjertens enig med deg, Ingar! De fleste seilbåter har jo også motor og vi er alle i de samme farvannene og er avhengig av de samme rammebetingelsene. Etter min mening har vi langt mer felles enn det som skiller oss. Trivselen på sjøen er avhengig av at fellesskapet blant båtfolk er det som betyr mest av alt. Derfor er Baatplassen et godt eksempel på det! Hilsen Syvert (som har motorbåt, men som liker best å seile...) Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
klikk Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Kolla denna ! Bra ideer blir snabbt kopierade............................. http://www.fendern.se/ (jag stanner dock, har varit medlem ett år o en måned o snart en dag.........her på baatplassen.no ) Jeg synes det blir altfor rotete når de skiller gruppene på den måten! Man må jo tråle gjennom kategoriene konstant for å følge med på innlegg. Mye bedre her på Båtplassen!! Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 De fleste seilbåter har jo også motor og vi er alle i de samme farvannene og er avhengig av de samme rammebetingelsene. Etter min mening har vi langt mer felles enn det som skiller oss. Trivselen på sjøen er avhengig av at fellesskapet blant båtfolk er det som betyr mest av alt. Derfor er Baatplassen et godt eksempel på det!Gratulerer, kan det sies bedre Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 4.November.2003 Del på Facebook Svart 4.November.2003 Etter at vi fikk kategorioversikten, synes jeg det beste er alt i et forum. Sammen er vi sterke! (Huff - hørtes veldig arbeiderparti ut) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.