Mix Svart 7.Februar.2007 Del på Facebook Svart 7.Februar.2007 Jeg stakk en tur innom Siddis marine på vei hjem fra jobb og endt opp med ny septik. Hei, jeg er på jakt etter en septiktank på 200x400x500mm opp til 250x450x600mm.Kjøpte først en i plast fra Nopro på 70 liter, men denne var 290mm høy og gikk ikke inn i motorrommet. Jama Marina er Flak forhandler, mener Flak har slike syrefaste tanker i sortimentet sitt. Har du sjekket med Jama ? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 7.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2007 Jepp, Jama hadde bare plasttanker inne (RM) og disse er for høye. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Mix Svart 7.Februar.2007 Del på Facebook Svart 7.Februar.2007 Jeg ville aldri satt inn plasttank på septik. Har dårlig erfaring med det. Etter noen år lukter det igjennom plasten. Etter 5 år har du et luktproblem i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.