Jump to content

Drama på havet. ( se film)

Ficher

Recommended Posts

Vet du hvilken hendelse dette var?

Det er ganske voldsomt å se store skip oppføre seg som joller... Husker selv en tur fra Newcastle til Stavanger i full storm med orkan i kastene. Å sitte på ferja da, føltes nesten likt med å sitte i en småbåt i kuling og noen meter bølgehøyde... Mener det var opp mot 8 meter bølgehøyde, og mer enn dette innimellom. Var absolutt eneste på dekk, men det var også eneste stedet jeg orka oppholde meg!

Vet ikke om denne her - FARO - har blitt vist før, men den er verdt å se. Video'en viser mannskapbytte fra en båt til et fyr, et-eller-annet-sted ganske langt ute til sjøs. Det står ikke noe om hvor dette er fra, men på fordekket av mannskapsbåten står det "RAC" og da må det vel være i England ....?

En bragd av båtføreren og flott musikk til!

Enjoy!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Hørte på radioen jeg også. De sa at kystvakta i England hadde full beredskap og at de jobbet med å få båten i land. Men at båten kunne kantre når som helst.

Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu

Enda en med båt lappen!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...