Bitteliten Startet 22.Januar.2007 Del på Facebook Startet 22.Januar.2007 (redigert) Om noen insisterer så skal jeg vurdere å bytte til seil neste gang Noen som vil spleise? Se billedserie Redigert 22.Januar.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Det er godt ikke alle har samme mening om hva som er en vakker båt... Beklager Bitteliten, jeg blir ikke med deg og spleiser på denne. Verre bastard har jeg aldri sett. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Gunga Din Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Noen som vil spleise? det er ju en frånskilld dam som äger den.........! du behöver ikke slante opp noe....bare litt sjarm ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 22.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 (redigert) Gunga -det er jo visse etiske grenser vi holder oss innnenfor da selvom det ikke alltid virker slik. Den senga ser jo ikke så værst ut til å være i et Master bed room bastard og bastard. Ser jo ut som om båten har stått modell for Bavaria Vision eller Regina af Windø Denne "båten" er fra 1976 - så de var vel litt før sin tid da Redigert 22.Januar.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Gunga -det er jo visse etiske grenser vi holder oss innnenfor da selvom det ikke alltid virker slik. Den senga ser jo ikke så værst ut til å være i et Master bed room er det ikke så Bitteliten att "i krig o kärlek er allt tillåtet" Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 22.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 er det ikke så Bitteliten att "i krig o kärlek er allt tillåtet" Problemet er vel at det da både blir krig og kjærlighet på en gang - og å kjempe på to fronter samtidig er jeg redd kan ta bort litt av båtgleden Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
"Mathilde" Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Oooooooh....tenkt på den vårpussen a gutter. Nei, takke meg til, he, he. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 (redigert) Kan ikke se for meg at jeg skal ta vårpussen på båten. Men jeg kan nok pusse litt på andre områder Redigert 22.Januar.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 tenk å sitte rundt midagsbordet der når det krenger som verst... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Bitteliten Svart 22.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 tror du kan være ganske sikker på at båten har stabilisatorer Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Du sier noe der.... Det har sikkert alt det går an å putte inn i den.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Gunga Din Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 stod att det var en riktig 'racer' logget bortåt 30 kn ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Shore Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Artig denne også. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
baatsman Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Jeg ser sammenligningen med Bavaria, men denne er underrigget i forhold Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
"Mathilde" Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Kjekk patnet. Slipper spristaget i hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Hvordan blir det med tyngdepunktet, eller sitter det en helvetes kjøl under der. Det var jo litt av et riggsystem. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
"Mathilde" Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Ser jo solid ut da. Og sikkert tungt. Må nok også tenke anderledes mht trimming. Vinden kommer jo her inn i seilene på en annen måte. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Bitteliten, er redd at "bitteliten" ikke strekker til for å få den dama på kroken.... Vakker skute, men størrelse facinerer ikke meg... ( Det facinerer min kone....derfor er hun gift med meg . ) Få deg heller en 35 foter. Samme luxus men lettere å gå inn i Skagen i juli.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.