Goddis77 Startet 22.Januar.2007 Del på Facebook Startet 22.Januar.2007 Ble diskutert litt rundt treff på messen i Bergen i år. Dra til sjøs Som det viser at linken er dette 15-18.Februar 2007 Hva sier dere, skal vi prøve å samles her for en liten mimrestund / ? Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 (redigert) Kva med fredag 16.2? Først "båtmessing". Deretter møtes me til avtalt tid og stad inne på messeområdet og kjem oss til by'n i samla flokk. Eller: Me møtes på avtalt stad i by'n etter stengetid på messa. Alternativa let seg også kombinera. Hva sier dere, skal vi prøve å samles her for en liten mimrestund / ? Håpar ikkje det berre blir mimring frå siste julebord... Redigert 22.Januar.2007 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Har en mistanke om at jeg ikke får med meg denne messen men får se det an når det nærmer seg Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 (redigert) Vilken dag passer det for folk flest. Fredag, lørdag eller søndag. Fredag er jo folk slitne etter en hard arbeidsuke, mens lørdag og søndag er mer familie dager. Skulle kansje hatt en en poll på det. Var jo kjempe hyggelig på julabordet. Redigert 23.Januar.2007 av Ubåtfender (see edit history) Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Goddis77 Svart 23.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Vi får se om folket gir en lyd fra seg i denne tråden. Vet faktisk ikke selv om det passer den helgen, men har ihvertfall ikke lagt noen planer enda :) Noen pils kan en jo ta hele året :) heldigvis Sitér dette innlegget Link to post
Sjøgutt Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Hallo båtfolk, jeg kommer fra Trondheim til Bergen Fredag 16-2 med fly. Kunne godt tenkt meg å møte dere i Bergen under mitt opphold der. Blir i byen hele helgen. Bare si fra når dere skal møtes så kommer jeg. Skal besøke fabrikken til Viksund og se den nye 320 en. Den blir ikke ferdig til messen. Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Blir der treff fredag eller lørdag, skal jeg gjøre mitt beste for å ta turen (igjen). Tror det skal lykkes i år. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
JanB Svart 24.Januar.2007 Del på Facebook Svart 24.Januar.2007 Har no laga poll for val av kva dag me vil møtast. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Ubåtfender Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Vel da nærmer det seg med raskske skritt og temkte at det var på tide å blåse liv i tråden bare noen dager før det skal skje. Skal vi ta utgangs i pollen til Janb som er tatt virker det som det blir lørdag. Så da er det vel bare et klokkeslett og sted som gjennstår for PB`s treff. Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Goddis77 Svart 14.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 Noen som skal innover? Er det sjangs for å få BP rabatt på bilettene og kanskje? Fredag eller Lørdag passer for meg. Bikker helst mot Fredagen, hvis Lørdagen byr på fint vær. Hadde vært fint med en båt eller fjelltur på Lørdagen. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 14.Februar.2007 Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 Etter som pollen enda med fleirtal for laurdag, har eg "meldt meg ut". Den dagen passar ikkje for meg. Skulle det likevel vera nokon ute på fredag, kan det henda... I så fall håpar eg me blir ein liten gjeng. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Ubåtfender Svart 14.Februar.2007 Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 (redigert) Noen som skal innover? :yesnod: Redigert 14.Februar.2007 av Ubåtfender (see edit history) Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 15.Februar.2007 Del på Facebook Svart 15.Februar.2007 Noen som skal innover? Blir nok værende her i varmen jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.