Jump to content

Vær-side for Larvik

tuffff

Recommended Posts

Ja, så klart. På min hjemmeside trudelutt.com har jeg samlet 86 slike værstasjoner. Gå inn på "Været" oppe til venstre i menyen på forsiden.

Lars H. :smiley:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

tuffff skrev:
Ja, det burde jeg jo tenkt, Lars H. :flag: Men nå fikk du en til du kan legge inn, da.

Det er dermed gjort. Fant også et WEB-kamera der som jeg ikke hadde i oversikten av WEB-kameraer langs kysten. Det er nå lagt til også.

Nå er listen over kameraer oppe i 117 i Norge, 20 i Sverige, 10 i Danmark, 10 på Færøyene og 7 på Island. :wink:

Tips over andre værstasjoner og kameraer langs kystene våre taes imot med takk.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Her er en ny link til siden Lars.

Dette er altså innerst i Rognsfjorden, Bamble kommune.

Man kan regne med at sterkeste vindkast omtrent tilsvarer gjennomsnittsvind ute mellom Langesundstangen og Åbyfjorden...

(For øyeblikket nede grunnet lynnedslag i router, kommer opp neste gang jeg er på hytta...)

• 3 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...