Jump to content

Eloksering

Suzuki

Recommended Posts

gir meg ikke jeg..

Neste tema; eloksering.

Finnes det noen som vet hva det vil koste å få eloksert en plate, la oss si 30x30 cm ?

Hvem kan gjøre dette ?

Bommen på Jokeren er kort i forhold til seilet, og i tillegg ønsker jeg å få til en blokk fellt ned i bommen i bakkant, slik at jeg får til et skikkelig uthal. Det har jeg nemlig ikke i dag.. :headbang:

Da vil jeg trenge en eller 2 elokserte plater, til denne jobben..

Tips mottas..

Suzuki - alltid med noe pågang

No boat needed..

...Finnes det noen som vet hva det vil koste å få eloksert en plate, la oss si 30x30 cm ? Hvem kan gjøre dette ?

Det koster tilnærmet ingenting, hvis platen det er snakk om er av et materiale som kan senkes sammen med andre produkter som normalt går i badene. Vet ikke hvor mange andre av medlemmene som har eloksering i bedriften sin, men vi har ihvertfall det på arbeidsplassen min. Kjenner ikke noe personlig noen som jobber med dette, men hvis det ikke løser seg på andre måter, så foreslår jeg at du sender meg en IM med detaljer om emnet som skal elokseres, så skal jeg se hva jeg kan ordne (Var ikke du hjemmehørende i Ringsaker? I så fall så er det i formidlende formildende retning og forsvarer litt ekstra hjelp...)

MVH

Batdilla

Som også er fra Ringsaker fredag til lørdag hver helg :headbang:

Formildende retning vel, - ikke formidlende... Hilsen oss på Hjelpemiddelsentralen som formidler hjelpemidler, dog ennå ikke til verdige trengende i båtlivet... :headbang::drink::smash::nonod::eek:

neida; Baatdilla FORMIDLER hjelp til meg, MAO FORMIDLENDE hjelp.. :lol: :lol:

Suzuki

No boat needed..

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...