rago63 Svart 2.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2007 Disse er nok på jakt etter de svarte pengene til smuglerne..... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
ivar Svart 5.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2007 Noen som husker Infra 727? Mener å huske at de fikk en forespørsel fra en arabisk sjeik som ønsket å kjøpe en drøss av disse "som leketøy til de utallige sønnene sine" Båtene måtte visstnok være malt grå, være uten vindskjerm, og stabile i 70 knop, utstyrt m/ 2x225(eller var det 250) Yamaha. Dealen gikk da visstnok i dass da det viste seg at formålet også her var smugling av div. illegale substanser. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Kosmix Svart 5.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2007 Hei Ivar! Jeg husker den infra-episoden Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Wicma Svart 5.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2007 Lurer på hva denne brukes til... Kansje noe Petter Stordalen kan dra på fiske tur i. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 5.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2007 Det bildet er kanskje noe å henge i taket over senga... Får skru ned speilet... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Kosmix Svart 5.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2007 De (båteieren/konstruktøren) vet kanskje ikke at det finnes større motorer enn 250hk? 3x750 diesel-hk på arneson drev .....m. overflatepropeller, eller noe i den duren, hadde vært kulere. Enda kulere hadde det vært om båten hadde seil ;) -Dersom poenget er å ha flest mulig motorer, kunne de hatt f.eks. 15 stk. a 25hk Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
rago63 Svart 5.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2007 (redigert) -Poenget her var nok å få med mest mulig pulver, med lavest radarsignatur, høyeste hastighet og driftsikkerhet. Det må i tillegg være en vanvittig skyvekraft i "pakka", den kunne med 6 tonns last i tillegg til 15000 liter bensin og en egenvekt på 11000 kg holde en hastighet på 44 knop... - Merker meg og at de bruker 2-takts forgassermotorer ........(Av rett merke... ) - Arneson hadde nok ikke greid dette, dette er jo en lastebåt...... Edit; husker den Infra-saken, ja... Redigert 5.Februar.2007 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.