Hasta manana Startet 2.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2007 Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 2.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2007 Deilig!! Håper jeg får muligheten en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 2.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2007 Frister sterkt dette ja! Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Gunga Din Svart 2.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2007 härligt................. (varför har man ett jobb....... ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hasta manana Svart 3.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2007 Hei dere har muligheten til dette, jeg leier ut leiligheten min. 10000,-kr mnd klarer meg fint på det her nede. mvh Hugo Sitér dette innlegget Link to post
Hasta manana Svart 3.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2007 og skal dere kjøpe båt, kjøp båt i trinidad. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2007 Jeg funderer på å lage meg en targa, noe slikt som du har. Hvilket materiale er din laget av? Sitér dette innlegget Link to post
Hasta manana Svart 3.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2007 hei hulda targan er laget av rustfritt stål som er malt. mvh hugo Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 5.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2007 targan er laget av rustfritt stål som er malt. Hvorfor er den malt? Vil ikke dette bare fremprovosere rustdannelser på de stedene det blir skrapet av lakk? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Hulda Svart 5.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2007 Hvorfor er den malt? Vil ikke dette bare fremprovosere rustdannelser på de stedene det blir skrapet av lakk? Neida, ikke nødvendigvis, men det er en fare for det. ARAMCO (arabisk oljeselskap) bruker ofte malingspec. på AISI 316. Stålet blåses og males. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.