M/B Shanty Startet 2.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2007 Noen som kan si meg hva slags hydraulisk olje jeg må ha til min 1964 Tennfjord JR 1/12? Alf Kåre Rød eller klar? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Keiko Svart 2.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2007 Hei De Tennfjordstyringene jeg har sett har vært fylt med klar hydraulikkveske. Men jeg tror ikke du ødelegger noe om du bommer litt.. Det er olje alt, smører og er tynn. Men har litt forskjellige egenskaper. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 2.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2007 Det er olje alt, smører og er tynn. Men har litt forskjellige egenskaper. Flott! da får eg testet det nå i kveld, har en kanne sagkjede olje ståene! takk! Alf Kåre (springer og tester) Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Ubåtfender Svart 2.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2007 (redigert) Selv brukte jeg biologisk hydrolikk olje på tennfjord pumpe men pakningene i skovvle huset var noe slitte. Så budskapet er vel at jo mer slitt pumpen er jo tykker bør hydrolikk oljen være, ellers blir det bare masse ratting. Redigert 2.Februar.2007 av Ubåtfender (see edit history) Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.