Jump to content

Hvor få leid båthenger i Drammen?

ThomasG

Recommended Posts

Hei!

Har fått et problem.. jeg MÅ flytte båten i dag og har ikke peil på hvor jeg kan få leid en henger nå. Trenger den til en 18' og bør vel ha en nyttelast på minst 1000kg. Bor i Drammen. Jeg veit om en henger som står på en bensinstasjon i Hokksund (opp til 22/24' m/boggi) men den var så klart utleid for helga. Eller så er det et par plasser i Drammen som jeg tror har noe sånt men de er så klart stengt i helga og ingen bensinstasjoner i Drammen har noe sånt.

Så det er da jeg håper på hjelp - er det noen som veit om hvor jeg kan få tak i noe slikt i dag i Drammensområdet og evt inn mot Oslo? Nærmest Mulig Drammen/Asker/Sandvika er så klart best men åpen for flere muligheter, Oslo, Kongsberg, evt mot Vestfold...

Skal uansett ringe flere bensinstasjoner innover Oslo for å høre nå, men som sagt hvis noen veit om noe umiddelbart så si ifra.

Takker for hjelpen!

Utav medlemmer som er engasjert på dette forum er over 40% fra Ytre og Indre Oslofjord.

Dette skulle tilsi at ca 20% kommer fra vestsiden.

Idag ber ThomasG om hjelp fra disse 20%

Responsen på dette har vert elendig, Så tenk dere om engang til, dere kjenner sikkert noen

som er villig til å låne ut hengeren sin slik att ThomasG får flyttet båten sin.

Det bør ikke vere slik at man må ha "et kjent navn" på forumet for å få respons.

Steinar

• 6 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...