ThomasG Startet 9.November.2003 Link til dette innlegget Startet 9.November.2003 Hei! Har fått et problem.. jeg MÅ flytte båten i dag og har ikke peil på hvor jeg kan få leid en henger nå. Trenger den til en 18' og bør vel ha en nyttelast på minst 1000kg. Bor i Drammen. Jeg veit om en henger som står på en bensinstasjon i Hokksund (opp til 22/24' m/boggi) men den var så klart utleid for helga. Eller så er det et par plasser i Drammen som jeg tror har noe sånt men de er så klart stengt i helga og ingen bensinstasjoner i Drammen har noe sånt. Så det er da jeg håper på hjelp - er det noen som veit om hvor jeg kan få tak i noe slikt i dag i Drammensområdet og evt inn mot Oslo? Nærmest Mulig Drammen/Asker/Sandvika er så klart best men åpen for flere muligheter, Oslo, Kongsberg, evt mot Vestfold... Skal uansett ringe flere bensinstasjoner innover Oslo for å høre nå, men som sagt hvis noen veit om noe umiddelbart så si ifra. Takker for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Hei Prøv Shell på Vettre i Asker. Like ved Leangbukta, krysset Slemmestadvn/Langenga. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
ThomasG Svart 9.November.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 De hadde henger men den var ødelagt... Jobber meg innover i området på tlf. Flere tips mottas med stor takk! Thomas Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Hei Shell ved gamle Bellevue på Fekjan Nesbru selger og leier ut hengere. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
ThomasG Svart 9.November.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Jepp, har hørt der men det er ikke Shell som driver det. Det er noe som heter Nesbru Trailer & Service - de er så klart stengt på søndager... Flere tips? :-) Thomas Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 sorry Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Utav medlemmer som er engasjert på dette forum er over 40% fra Ytre og Indre Oslofjord. Dette skulle tilsi at ca 20% kommer fra vestsiden. Idag ber ThomasG om hjelp fra disse 20% Responsen på dette har vert elendig, Så tenk dere om engang til, dere kjenner sikkert noen som er villig til å låne ut hengeren sin slik att ThomasG får flyttet båten sin. Det bør ikke vere slik at man må ha "et kjent navn" på forumet for å få respons. Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Stephan Svart 9.November.2003 Link til dette innlegget Svart 9.November.2003 Jepp, har hørt der men det er ikke Shell som driver det.På Shell-stasjonen Fekjan/Nesbru har jeg selv leid henger, men jeg kan jo ikke garantere at de ikke har holdt opp med det. "Nesbru Trailer & Service" er noe annet. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Noen som vet om båthenger utleie for båt på 24fot...idag søndag altså i østfold? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 Du kan få låne min, men det er i Ålesund :) Stikk ned til nærmeste havn, så treffer du sikkert på noen som nettopp har sjøsatt. Spør pent om du får leie hengeren og bedyr at du ikke skal dyppe HELE hengeren i vann og at du skal spyle den grundig etterpå. Fortell om krise etc.. :) vis frem legitimasjon... Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 6.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2010 det kunne jo vert en mulighet men har for meg at det er svært få som har henger for båter på 24fot.. må vel kunne ta 2200kilo og men takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.