Bitteliten Startet 3.Februar.2007 Del på Facebook Startet 3.Februar.2007 (redigert) Ny web side er lansert i disse dager. Ser veldig fin ut. Jeg får en feil i ie når jeg forsøker på velge båtmodell. Det er litt synd, for der ligger det info om den nye Nidelv 780 som skal lanseres på Sjøen for Alle i år Noen andre som klarer å gå inn på modellsidene? Nidelv 780 er basert på skroget fra nidelv 750. En velkjent resept for Nidelv - de gjorde jo samme med Nidelv 590 som er basert på gamle Nidelv 18. 780 får 4 sengeplasser under dekk, og en ganske fin og sporty form etter de bildene jeg så hos Morberg forrige helg. ulempen med å bruke 750 skroget er at det er et smalt skrig - bare 250 bredt, og det er jo ikke så bredt på en 25 fots båt. hm - fant en snarvei inn til 780'en nå - fra web siden: Lengde: 783 cm Bredde: 248 cm Høyde (over vannlinje): 185 cm Dyptgående: 90 cm Vekt: 2500 kg Drivstofftank: 220 ltr Vanntank: 90 ltr Septiktank: 90 ltr Dette er båten for den virkelig kresne! En ny, stor og romslig daycruiser med masse utstyr og virkelig gjennomtenkte detaljer. Her har du og familien alt dere trenger for langturer med masse båtglede. Fantastiske sjøegenskaper bringer dere sikkert fram over lengre strekninger. Leveres også med cabriolet kalesje Om man ser på bildene av båten akterut ser man kanskje litt av arven fra gamle 750 - det er ingen gjennomgang til badeplatformen - man må gå i sofaen. Redigert 3.Februar.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 3.Februar.2007 Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 Jeg får opp info om 780 med IE7 så det er nok ditt oppsett. Har du ikke en annen nettleser? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 har bare ie 7 Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 3.Februar.2007 Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 Har samme problem som Bitteliten. Tips? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 Det er antakelig en feil i scriptet på Nidelvs nye web. Jeg får en kjørefasefeil når jeg trykker på velg båtmodell i øverste menyen. Om jeg derimot lar åpningsflashen gå seg ferdig så kommer det opp en meny nede i venstre hjørne der jeg kan velge båtmodeller direkte. Og da kommer jeg inn hvor jeg vil Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 3.Februar.2007 Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 Kommer inn på 780'en, men plantegning, video osv. funker ikke (er usikker på "billedgalleri" - det kommer kun opp 2 bilder, snaut galleri spør du meg). Videre skjer det nix & null på downloads.. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 Da er det ikke noe feil - det er ikke aktive lenker Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Den nye web-siden til Nidelv er spennende. Som tidligere Nidelv-eier er jeg ofte innom - og har ventet lenge på at de nye sidene skulle være på plass. En annen Nidelv-nyhet er jeg ikke like begeistret for. Her er den nye hardtoppen på den flotte klassikeren Nidelv 28 - og jeg er konservativ nok til å synes at den gamle og spissere passer myyyye bedre på denne båten: Her er den gamle: Nidelv 28 har ikke gjennomgått mange store endringer siden 1980. Med dagens finish er den fortsatt en flott familiebåt. Men den nye hardtoppen mener jeg altså ikke er vellykket. mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bonus Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Det er nok en script feil bak "Velg båtmodell" ja. Jeg vet at Nidelv (eller web-leverandøren deres) arbeider med fintuning av sidene. Det skal også komme mere informasjon og hyppigere oppdateringer. Download-linken vil også snart bli aktiv. 780 ser jo spennende ut! Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Spennde å se den nye 780 live. Fire sengeplasser sier du. Betyr det at den har stikk-køye?? Fine nettsider, men uproft å lansere nettsider før de er testet ut og faktisk er ferdig programert! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 (redigert) Det jeg har hørt er stikkøye "bak trappa" og opprebar salong nede. Er Ht på Nidelv 28 en nyhet? Oftere oppdatering av sidene til Nidelv enn tidligere betyr at de skal oppdatere den mer enn hvert 3. år. På de gamle sidene lå jo fortsatt KAD motorer som eneste motoralternativ på båtene Redigert 6.Februar.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 Oftere oppdatering av sidene til Nidelv enn tidligere betyr at de skal oppdatere den mer enn hvert 3. år. Og da er de riktig på "hugget" i forhold til mange andre båtprodusenter.... En del har fokus andre plasser enn på hjemmesiden sin...... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 (redigert) Etter min mening noe av det dummeste man kan gjøre i dag. Jeg har en svak anelse om at dette med internett har kommet for å bli Redigert 6.Februar.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Apollo32 Svart 6.Februar.2007 Del på Facebook Svart 6.Februar.2007 har bare ie 7 Last ned Mozilla Firefox, så slipper du disse problemene....og får samtidig en mye bedre nettleser :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
prebenaa Svart 7.Februar.2007 Del på Facebook Svart 7.Februar.2007 Det er antakelig en feil i scriptet på Nidelvs nye web. Jeg får en kjørefasefeil når jeg trykker på velg båtmodell i øverste menyen. Om jeg derimot lar åpningsflashen gå seg ferdig så kommer det opp en meny nede i venstre hjørne der jeg kan velge båtmodeller direkte. Og da kommer jeg inn hvor jeg vil Hei. Opplever du fremdeles denne feilen? For meg ser det ut til at ting fungerer nå. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2007 nei, funker bra nå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.