avsluttet Startet 4.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2007 Tenker jeg tar en tur i midten av februar, er det andre som har noen planer? Fant ellers et lite forum for yrkesfiskere, det er vist høysesong nå om dagene http://www.fiskeribladet.no/default.asp?modul=Gjestebok Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Hei Traust! Har ikke hatt båten løs fra fortøyningen nå på nyåret! Mye dårlig vær har skylden for dette! Har en yrkesfisker som ligger ved siden av meg i marinaen som driver med garn! Forstår det slik at det foreløpig er dårlig, men at det snart er tid for Lofoten. 100kg fisk på 30 garn, sist han var ute! Lite torsk! I år blir det ikke noen tur for mitt vedk. (VM- skreifiske) da det er noe jubileum i nærmeste familie på denne tiden! Sitér dette innlegget Link to post
kgt Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Brukt båten vær helg i høst (i sør Troms), mye torsk(kyst torsk)+ sei. De som har vært på yttersia Stø i vesterålen, kommer ikke ned med juksa til skreien, seien tar først. Blir nok tur etter skreien i Mars, mest sansynligvis Senja, hvist det ikke blir fisk på innersia i Lofoten. Sitér dette innlegget kgt Link to post
Taucher Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 er fisken bedre lenger oppe i frysedisken? det må jeg prøve... Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 6.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 De som har vært på yttersia Stø i vesterålen, kommer ikke ned med juksa til skreien, seien tar først. det er dit jeg har tenkt meg. det blir sannsynlig vis rundt 16-17., eller helga etter (kommer an på været). Får håpe skreien trekker mer inn på grunna til da. Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 24.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2007 Her noe som hadde fiskelykke nordpå: http://www.nordlys.no/nyheter/article2606617.ece Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.