skage Startet 4.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2007 Er det noen rosa sider her for min fru. Sitér dette innlegget Link to post
submiss Svart 4.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2007 Jeg sendte i min tid en IM til Ingar, og vips, så var jeg inne Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
OT-flyktning Svart 4.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2007 Send IM til Ingar Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 4.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2007 De rosa sidene syns vist man ikke er innlogget. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 4.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2007 Ja, men du kan ikke se hva som foregår der inne. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 5.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2007 fruen takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.