Annabella Startet 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2007 Var ute med Amanda på søndag. Årets første båttur er et faktum, og gjett om det var flott. Solskinn, varm kakao fra Staoil og godt med klær. Skulle gjerne blitt der ute med fiskestangen min jeg Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Starten på årets sesong drøyde litt, slik at det ble 7. januar før vi kom utpå første gangen . Nå er det imidlertid landligge grunnet frost. Termometeret viste 15 blå grader i morges. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Walter_S Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Hei Annabella! ...og gjett om det var flott. Solskinn..... Bor vi på samme planeten? Her på østsiden av fjorden var det kaldt, ufyselig snøvær og sterk NØ-vind! Eller er det slik at ingenting biter på deg? ;o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Ben Sin Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Jeg skal på årets første båttur nå til helgen, omtrent her: 27* 47´18.26" N 15* 44´12.58" W Tror det blir helt ok. (* er grader) Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Annabella Svart 6.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Hei Annabella!Bor vi på samme planeten? Her på østsiden av fjorden var det kaldt, ufyselig snøvær og sterk NØ-vind! Eller er det slik at ingenting biter på deg? ;o) Vi reiste ut fra Vallø, litt småkaldt men ikke verre enn at det ble en kjempedeilig tur. Jeg er egentlig bergenserinne så uansett lar jeg meg ikke stoppe av litt grisevær Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 På søndag og mandag var det ett fantastisk flott vær her på vestsiden av folden, Walter Men i dag er det ikke mye å skryte av. Turen Annabella refererer til var på søndag i følge 1# innlegg. Men nå skal det sies at solen og det pene været alltid er her på vestsiden av folden Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.