enrico Startet 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2007 Til dere allvitere i distriktet. jeg trenger hjelp til å finne firma som kan løfte og transportere båt på 34 fot m/ flybridge og vekt 6 tonn må ha såkalt svanehenger pga høyden på flybridgen. må finnes mer enn det ene firma jeg har vært i kontakt med. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Hei har du prøvd dette nummeret mener de gjør dette 90014006,Husker ikke hva de heter i farten.Mener de kan gjøre dette holder til i skjeberg.Kan i hvertfall ringe og spørre.mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Miles Ahead Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Du kan prøve Odd Kopperud - 41675422 - holder til ved Svingen i Berg i Østfold. Vet ikke om han tar så store båter med flybridge, men jeg er ihvertfall fornøyd da jeg har brukt han på ulike transportoppdrag av mine båter opp til 37 fot. Sitér dette innlegget Båter: Rana 460, Askeladden 585 Explorer, Windy 8000, Windy 32 Scirocco, Windy 37 Grand Mistral, Malö 36, Malö 40 Classic Link to post
VO`n Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Juliussen Morten Krantransport AS 922 16 554 Holder til i Halden Usikker på hvor stor bil han kan ta men det er ikke værre en å spørre... Ellers er gulesider.no og et søk på transport så får du treff i mengder... Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Finn Eriksen, Drøbak Ikke helt Østfold, men han kjører over hele landet omtrent, tror jeg. Pris vet jeg ikke noe om, men han er proff på løfting og transport av båter, og har utstyr til det meste. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Jeg brukte en kar i Hokksund. Svær bil, svær kran og svær svanehenger. Løftet og kjørte min seiler fra Vestfossen til Skien med tom bil i retur - for 5000,- Tok sikkert 5 timer totalt. Ikke minst en trivelig og flink kar. Kan finne navn og nummer om ønskelig. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Espen C Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Hei prøv å kontakt http://www.transportsentralen.no/ i Oslo de har biler for de fleste oppdrag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.