Jump to content

Gulf Craft - film

ter-av

Recommended Posts

Gulf Craft (som bygges i Persiabukta) var relativt ukjent for meg før Viksund begynte å lansere/markedsføre noen av dem under navnet Viksund Majesty. Kvalitet - og hvor godt de er tilpasset skandinavisk sjøliv - aner jeg ikke noe om.

Like fullt synes jeg det er veldigt morsomt å se de ulike produsentenes egne markedsføringsvideoer - og her er en 10 minutters film å kikke på i vinterkulda. De arabiske båtbyggerne har et vidt spekter, det skal ingen ta fra dem! :yesnod::yesnod:

Majesty

mvh

ter-av

ps Den nye hjemmesiden til Nidelv lokker også med video på flere av sidene, men fortsatt er de ikke å se...... :sad:

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Gulf Craft som bygges i et av nabo emiratene til Dubai er vel en de største produsentene i regionen. De lager mange forskjellige båter, de fleste er tilpasset for bruk i midtøsten. Når det gjelder de litt strørre båtene som er tilgjengelig så tror jeg de er meget bra. I emiratene er de jo flinke til å bygge raske båter, alle offsore 1 båtene bygges der. Var innom fabrikken til Gulf Craft for rundt 3 år siden... Da jeg vurderte en 38 foter fra dem... i den tiden jeg bodde i Qatar..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...