litt peiling Startet 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2007 Finns det ingen i akershus, Oslo eller østfold som produserer septikktanker i syrefast eller plast. I standard størrelser. Plastinvest langt vekk i stand har standar størrelser på plasttanker. Men, tank på 65 liter ekke no for meg. Dem har ikke vanlig 4 kantet tank..merkelig. Jeg skal ha en tank i syrefast ( til nød plast) str. lengde 70-100cm, bredde 50 - 60 cm og høyde 22-27cm. Kanskje en forretningsidè? tror ikke det finns noen andre jeg Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret, var opprinnelig Septikktanker. Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Lamberseter Industri og Promec i Moss kan lage tanker på mål. Sikkert mange fler også. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 søkte på gulesider under "sveisearbeid" fikk treff på 22 stk i Oslo og 17 stk i Østfold, så det er bare å velge og vrake, Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Som allerede nevnt av Gullfisk http://www.ilas.no/ De har lagd min etter mine mål. Husk å spesifisere stoor diameter på lufting. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 8.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 selvfølgelig finns det bedrifter som sveiser men, ingen som har tanker i standar størrelser 80l, 90l 100l 120l osv. Der fleste bruker vel vanlig 4 kantet (rektanguler) tank? Det koster å få laget 1 (kun1) tank på et spesial sveiseverksted. Sikkert blitt billigere hvis man produserte mange standar tanker. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 (redigert) Disse er litt mindre men http://www.maritim.no/product.aspx?id=2088...upkey=002004040 http://batbua.no/index.php?page=shop.produ...rt&Itemid=1 Redigert 8.Februar.2007 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Hei ta og ring til topp fritid,har kjøpt en firekanta i dag der ikke så stor som du skal ha men de kan nok skaffe til deg.Det er i hvertfall ett forsøk.Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Astor Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 En båtvenn lagde en mal og fikk Lambertseter Industrier til å lage den. Den ble perfekt. Pent arbeide også. Jeg kjøpte en ferdig septiktank hos Maritim. Passet perfekt den også. Til under halve prisen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mariell Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 (redigert) Er litt vekk fra det distriktet du søkte etter, men Ring til Thomic Aluminium, tlf: 370 27046 De holder tl i Arendal Det er de som lager septiktankene til Scand. Så de har vel i allefall tanker i de måla du trenger. Husk eventuelt å få større utlufting enn hva som var orginalt på de gamle tankene. Redigert 9.Februar.2007 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Sigurd Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 Bare husk at får du "blikkenslageren på hjørnet" til å sveise en tank for deg vet han null og nix om hva for eksempel et skvalpeskott er. Blandt mye annet kan akkurat det være verdt å ta med i betraktning når du sammenligner priser. Nå i disse "miljø-panikk" tider er det kanskje en idee å gjøre tanken klar for tømming fra land. Jeg ville gjøre det var jeg deg. Koster noen kroner extra men er ei god investering for framtiden Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 Prøv Sofus i Oslo. De lager forøvrig en god del utstyr til båt, og forstår nok de problemstillinger du måtte ha. Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 (redigert) Disse er litt mindre men http://www.maritim.no/product.aspx?id=2088...upkey=002004040 Takk Espen! Den tanken fra maritim passer oppå vantanken under køyene i forpiggen min. Redigert 9.Februar.2007 av HaHa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.