eysteind Startet 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2007 Noen som vet om det arrangeres intensivkurs for båtførerprøven på Dra til sjøs i Bergen neste helg? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 jeg slenger meg på vist det blir arangert båtførerprøven på messen.blir det aranger vhf kurs der ??????????????? Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 8.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2007 Båtførarkurs kjenner eg ikkje til blir arrangert under messa. Intensivt VHF-kurs og eksamen kan du derimot ta. Gjorde det sjølv for nokre år sidan. Ein kan velga sjølv om ein vil følga heile kurset (m/eksamen) eller berre ta eksamen etter å ha lest sjølv. Pensumhefte får du sjølvsagt kjøpt. Meiner å hugsa at det heile blei gjennomført til "tilbodspris". Altså lågare pris på hefte og eksamen enn vanleg. Kontakt Telenor Maritim radio dersom du er interessert. Lukke til! Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
eysteind Svart 9.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 Kanskje det! Må da lese en del i uken som kommer. Tror eg har boken liggende... Finner ingenting om kursen, får sjekke det ut på mandag... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.