litt peiling Startet 10.Februar.2007 Del på Facebook Startet 10.Februar.2007 Er det noen som har flyttet septiktanken fra under hodeputa til andre steder i en scand baltic? Hvorfor ha septikken der? Noen som har flyttet luftinga fra babord side til akterende eller nærmere vannflata? septik er et problem, å spesielt i scand baltic..... tror jeg??????????? Hvorfor så mange forskjellig måter å bli kvitt lukta på, er det fordi ingen har klart det????? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 mener at det har vært endel diskusjon om dette tidligere, forsøk å søke på: +septik +baltic Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 10.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 finner ikk no jeg Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Dersom du søker på denne tråden som jeg fant med Ingars henvisning så ser du endel momenter: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...=septik++baltic Men det er sikkert andre som kommer med nyere synspunkter. Hadde selv en Baltic fra 1986 hvor septikproblemene var godt løst. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Fant heller ikke det jeg tenkte på, kanskje noen andre som husker. Står noe her: Septiktank for Baltic Lukt fra septik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.