Min Startet 11.November.2003 Link til dette innlegget Startet 11.November.2003 Hva er den billigste/beste måten å frakte en 21" snekke fra Stavanger til Farsund ? Bil/tilhenger, lastebil eller båt ? Har noen peiling på ca pris ? Eventuellt noen gode råd på veien ? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 11.November.2003 Link til dette innlegget Svart 11.November.2003 Vil tro det neppe er verdt bryet med båtfrak i og med at distansen er kort og er fort unnagjort med bil. Billigste er gjerne egen bil og henger dersom du har bil som kan trekke en slik båt og at ikke vekten blir for høy i forhold til lappen. Ellers hadde jeg tatt en ringerunde til forskjellige lastebilselskap og prøvd å få til noe rimelig returfrakt eller noe sånt. Burde vel gå greit siden det er mye kjøring mellom kristiansand og stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 11.November.2003 Link til dette innlegget Svart 11.November.2003 Ring et lite lokalt lastebilfirma, og spør om de kan ta det som returlast. Jeg gjorde dette og fikk fraktet min båt omtrent over samme avstand for kr 1500,-. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.