solbris Startet 12.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2007 Hei ! Er det nokon her på forumet som har erfaring med bruk av nano produkter til behandling av gelcoat - overflater ? Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 12.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2007 Dette er diskutert tidligere. Men ja jeg har kjøpt og prøvd dette produktet til båt/gelcoat. Resultatet står IKKE i forhol til pris. Det er jo rene galskap og forlange så mye for så lite. Men heldigvis for dem så finns det da duster som meg som kjøper. Joda, produktet var lett og påføre og fjerne/polere bort etterpå. Men jeg tror at dette produktet ikke holder noe vesentlig lengre en annen tradisjonell god voks, muligens noe lettere og holde båten ren . Men alt dette blir veldig vanskelig og vite med sikkerhet. Nei altfor dyrt Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2007 Hei. Jeg testet også ut dette produktet sist sesong. Jeg brukte det på deler av båten, og et annet produkt jeg var godt fornøyd på andre tilsvarende områder. TC-nano ga et meget blankt resultat, var drøyt og lett å jobbe med. Men det holdt ikke noe lenger enn de beste andre produktene jeg har forsøkt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
solbris Svart 12.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2007 Takk for responsen. Då kan eg fortsette å bruka mitt "gamle " poleringsmiddel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.