Jump to content

Roraksel/rorbrønn

Kotnes

Recommended Posts

Har fått et problem da gjengeparti på rorbrønn eller hylse som jeg vil kalle det har røket av. Det har gått rett av akkurat under båten så jeg har hatt flaks som ikke har sunket. Jeg har hatt planer om å skifte dette ut til en kort type for nå går akselen helt opp på akterdekket med mulighet for nødstyring der. Vil heller ha nødstyring under dekk. Så mitt spørsmål. Er det noen som har slik hylse liggende, gjene med roraksel eller vet om noen butikker i Osloområdet som har noe slikt så vil jeg være meget takknemlig. Håper jeg har forklart hva jeg mener på en grei måte. Hvis ikke, så koriger meg. Utvendig diameter på hylsa spiller ingen rolle da jeg tilpasser hullet i skroget etter hylsa. Ta gjerne kontakt på 99774444. Ringte maritim i dag og det var ikke sortimentet deres. Takker for svar på forhånd.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...