ares Startet 14.Februar.2007 Del på Facebook Startet 14.Februar.2007 Har jaktet på brukt båt siden sept.-06 , med flg. ønsker/krav: 26 - 29 fot Min. 2,8 mtr. bred Bør marsje på 18 - 20 knop Hardtopp IKKE akter cabin Kr. 600`- 700` Er det noen som kjenner markede og som kan gje meg et evnt. tips Sitér dette innlegget Ares Link to post
hifo Svart 14.Februar.2007 Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 søk på finn. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
ares Svart 14.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 på Finn.no og Baatnett.no ligger det mye pent ,men ikke for min lommebok og ønsker/krav. Sitér dette innlegget Ares Link to post
Divemaster Svart 14.Februar.2007 Del på Facebook Svart 14.Februar.2007 (redigert) Hva med import fra EU ... og litt større ? Azimut 32 eller en .... Italcraft 36 Som du sikkert får inn for den prisen .... stort valg "der ute" i den prisklassen... selv om en regner med import, MVA og HK avgift ... Redigert 14.Februar.2007 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.