Campion 160 allante 115v4 Startet 12.November.2003 Link til dette innlegget Startet 12.November.2003 Har en Evinrude 60 fra (88-90) 2Takt som "dør" når jeg gir gass etter å ha kjørt en stund på tommgang noen forslag?? hørt om noen skruer men.... Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 12.November.2003 Link til dette innlegget Svart 12.November.2003 Foreslår at du surfer litt på dette forumet. Her er utrolig mange gullkorn. http://www.iboats.com/cgi-bin/ubb/ultimate...?ubb=forum;f=28 Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 13.November.2003 Link til dette innlegget Svart 13.November.2003 Hadde samme problemet med min 70 Hk. Jeg løste problemet med et par flasker kondensfjerner i bensintanken. Symptomene på min var at den startet som vanlig. Jeg bakket ut av båtplassen. Ga rolig gass ut av havna. Så snart jeg prøvde å gi på døde den hen. Jeg kom meg heldigvis tilbake til båtplassen min. Fikk tips av han jeg bruker til å skru på motoren at dette mest sansynlig var kondens i bensintanken. Noe det heldigvis var, jeg har etter dette alltid hatt minst 2 flasker kondensfjerner ombord. En annen ting som kan være galt på din er flottørene i forgasserne. Disse flommer muligens over. Dette løser du ved å plukke de ut å gjøre de rene. En dr*** jobb. Jeg ville først prøvd kondensfjerner Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.