bjoris Svart 18.Februar.2007 Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 (redigert) Ikke sats på vater i båt, det er da ting kommer i utakt med horisontalen joda, men det er noe med den båten som virker som om den sitter så inn i granskuaen på ræva selv ved kai... Vel, flott båt må jeg få presisere. Har nettopp sett gjennom prislistene og det som slår meg er at Viksund 320 er rimelig attraktivt priset. Nå er det bare de som har vært på fabrikken som har fått sett skallet enda, men jeg har jo vært positiv til denne sitt utseende siden de første dårlige tegningene kom ut og når jeg nå fikk brosjyren med flere tegninger så bare forsterker inntrykket seg, Tror dette blir en knallbåt og hva sier dere til komplett utrustet båt med "alt" (du har alt som er normalt ex radar og D6-310 OG FLY!!!) for ned mot 1.750`. Snakket med en som trodde han skulle få den for 1.7`!!! Nei, jeg venter spent på Josefine sin erfaringer med denne båten... Redigert 18.Februar.2007 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
nimbuster Svart 18.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2007 Ikke glem da bjoris, at Viksund 320 er en liten båt........til den prisen. Det er jo tross alt en 32-foter, er det ikke det da? Og 1,7-1,8 for en 32-foter er vel i det høyeste laget syns nå jeg da. Sikkert en grei båt ellers, i den størrelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.