Goddis77 Startet 17.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2007 Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe billig stoff/skum for å lage nye sitteputer inne i kabinen min? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 17.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2007 du kan prøve på madrasshuset i bergen,di har flere forskjellige kvalitveter og priser. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 19.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2007 Elles er Zorba i Åsane spesialistar på båtputer. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Goddis77 Svart 19.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2007 Elles er Zorba i Åsane spesialistar på båtputer. Er klar over disse, men prisklassen er litt høy. Madrasshuset er klart en mulighet :) Sitér dette innlegget Link to post
my lady Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 HEI PÅ DEG,HAR DU PRØVD HOS JYSK Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Madrasshuset på Øvre Korskirkealmenning er OK, de har stort sett det meste og lager det etter dine mål mens du venter. Jeg fikk nye madrasser der til overkøyene i forlugaren (litt aparte form/mål) og det var fort gjort og rette hardhet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Goddis77 Svart 21.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 (redigert) Madrasshuset på Øvre Korskirkealmenning er OK, de har stort sett det meste og lager det etter dine mål mens du venter. Jeg fikk nye madrasser der til overkøyene i forlugaren (litt aparte form/mål) og det var fort gjort og rette hardhet. Var de greie prismessig? Har ikke hatt anledning til å få gjort noe med dette disse ukene. Livet har vært hastig. Rederinnen hadde tatt kontakt med disse. De er konkurs! Redigert 21.Februar.2007 av Outbreak (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 (redigert) Helt enig med deg SW. Kjøpte selv madrasser til båt der for 2 år siden. Hyggelige folk og de skar dem opp om du hadde med deg de gamle. Outbreak var vist før meg :lol: Synd de var konk Redigert 21.Februar.2007 av Ubåtfender (see edit history) Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Skipper Worse Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Konkurs? Hm. Da var de nok for billig. Det var synd. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.