Mulligan Svart 22.Februar.2007 Del på Facebook Svart 22.Februar.2007 Golf ? Ha, Ha. HAHAHHAH Suzuki Vennligst ingen latter over min person Hr. Suzuki. Golf skal gå greit. Man kjører en liten grønn Club Car fra slag til slag. Hvordan jeg skal komme meg opp i båten har jeg riktignok ikke funnet svaret på. Men det er mye fint i hydraulikk. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 22.Februar.2007 Del på Facebook Svart 22.Februar.2007 Tror jammen i meg du passer inn i De Eldres Råd jeg Mulle Vi pleier å ha møtene I Sikkerhetsrådet på Galten hvor vi er mest opptatt av å tenke dype tanker og å finne ting vi kan mobbe Gabba III for. Når Gabba kommer ,da er plutselig pålemark et ikke tema. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 22.Februar.2007 Del på Facebook Svart 22.Februar.2007 Vennligst ingen latter over min person Hr. Suzuki. Kunne ikke falle meg inn. Men golf da gitt Hvordan jeg skal komme meg opp i båten har jeg riktignok ikke funnet svaret på. Lei den der. Ingen forslag, heldigvis. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Gabba III Svart 22.Februar.2007 Del på Facebook Svart 22.Februar.2007 Vi pleier å ha møtene I Sikkerhetsrådet på Galten hvor vi er mest opptatt av å tenke dype tanker og å finne ting vi kan mobbe Gabba III for. Når Gabba kommer ,da er plutselig pålemark et ikke tema. Heldigvis er jeg ikke redd for pålemark Det skyldes sannsynligvis de store mengder gyldent brygg som fortæres på disse møtene, en fortreffelig angstfordriver Forøvrig har jeg ivrig studert arktisk insektsliv og funnet Alle Borebillers Mor, en art som har spesialisert seg på plastikk fra Sørlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 22.Februar.2007 Del på Facebook Svart 22.Februar.2007 Bare ikke prøv deg ! Det kan nemlig utløst vill og uhemmet knurring fra Brønnen bare snøen har tint. Og det er ikke lenge til. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Februar.2007 Del på Facebook Svart 22.Februar.2007 Hva med å prøve denne tråden til dette emne dere er i gang med nå? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Slagskibet Svart 23.Februar.2007 Del på Facebook Svart 23.Februar.2007 Vi krangler da ikke Astor Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 23.Februar.2007 Del på Facebook Svart 23.Februar.2007 Men en skikkelig NSB-avsporing var det i alle fall. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.