Cumulus Startet 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 21.Februar.2007 (redigert) Hei, seilbåten min fra 1981 har ei dekksluke på fordekket. Alu-ramme med farget akryl? glass. Glasset er krakkelert med små sprekker på kryss og tvers. Sett innenfra og ut er det dog tydelig at sprekkene ikke er gjennomgående, men bare i det aller ytterste sjiktet. Må luka skiftes ut, eller holder den mange år ennå ? Redigert 21.Februar.2007 av Cumulus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Jeg har det samme på alle mine -92 modell luker og har vurdert det som kun kosmetisk. Lurer på å skifte et par for å få litt bedre "utsikt". Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Mulligan Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Enig med SveinHa. Alle mine ser slik ut de også. Står laaangt nede på to-do lista mi. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Men min har sprukket: har tettet med en armert teip, og det har holdt ett år! Luka kan derimot ikke åpnes. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Samme på min Nord West. Har byttet ut en i høst/vinter. De andre tar jeg etter hvert. Kjøpte en ny på Maritim. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Slagskibet Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Har dekksluke med ukurante mål hvor ny luke innebærer kutting i dekket, så da fikk jeg Kreativ Plast til å lage denne luka til Slagskibet : Kom på ca 2200 kr. Det går ikke an å se inn men det går an å se ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.