Miranda Startet 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 21.Februar.2007 Kan noen hjelpe meg med elektronisk service / delebok til Volvo Penta TAMD 40 B? Var om bord i dag og startet maskinen og da så jeg at sjøvannspumpa lekker. Så nå har jeg noe å henge fingrene i denne helga. Ser ikke ut til å ver noen stor jobb. Noen som har gode råd? Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
olpi Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Skulle ikke VP legge ut slike håndbøker fritt tilgjengelig nå (eldre modeller)? Jeg fikk kopiert en slik da jeg selv hadde TAMD 40B. Sendte den med båten så jeg kan ikke hjelpe deg desverre. Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 21.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Har søkt på Volvos hjemme sider, men finner bare den generelle service boka. Og den hjelper meg ikke mye i dette tilfelle. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Ingar Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 Flott om dere kan sjekke Dokumentarkivet før dere spør om manualer i Åpent forum. Service manual, dekker AQD, AQAD,MD,TMD og TAMD40A/B. Innsendt av Svein H. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 21.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2007 jeg har alt av og om denne motoren, orginale manualer og bilder.service manualer m.m. ta kontakt hvis du ønsker Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 22.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2007 Hei lit peiling. Er veldig interessert i det. er det mulig å få en kopi av det du har om motoren? Regner med at jeg skal ha denne motoren en stund. Har du noen meninger / synspunkter om maskinen? Erfaringer motas med takk Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
litt peiling Svart 22.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2007 har sendt deg mail. Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 22.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2007 Hei Litt peiling. Jeg skal demontere sjøvannspumpa, og jeg regner med at det er vel mer som må overhales etter hvert. Etterlyser en delebok der delenummerere står oppført, så man kan bestille og få det man trenger. I grunnen er jeg sugen på all info som er mulig å oppdrive om maskinen. Takker for det du vil dele med deg. Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
Jekselberg Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Etterlyser en delebok der delenummerere står oppført, så man kan bestille og få det man trenger. Amerikansk versjon av deleoversikten for alle VP-40 motorene, TAMD40B inkludert. Europeisk interaktiv variant med sprengskisser og direkte delebestilling. Sitér dette innlegget Link to post
Miranda Svart 23.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Takk skal du ha, Netopp det jeg trengte :flag: Sitér dette innlegget Opinion is like an ass, everybody have one</FONT> Link to post
finder Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 Hei, sitter her med en demontert sjøvannspumpe til TAMD 40B til min Scand Nordic og finner ikke ut hvordan jeg skal montere den sammen igjen .Har skiftet lagrene og klarer ikke å finne ut hvordan den skal settes sammen selv om jeg har tegningen. Det er en plast plate med noen "tapper" som ikke er vist på tegningen Noen som kan hjelpe meg her Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 12.April.2013 Link til dette innlegget Svart 12.April.2013 (redigert) Du finner skisser, delenummer og priser på Volvo sine nettsider! (men to måneder etter er vel forhåpentligvis delene i hus) Redigert 12.April.2013 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.