hapetra Startet 26.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2007 Er det noen som har en god bruksanvisning for montering av lukeløftere til motorromsluke? Vet ikke helt hvordan man beregner dette for best utnyttelse og plassering. Og hva er best, hydraulisk eller gass. Elektrisk er ikke aktuelt. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 26.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2007 Hva hadde du tenkt deg at skulle drive hydraulikken hvis elektrisk er uaktuelt? Tar du hydraulikk fra motoren har du jo et problem ved motorstopp. Når du nevner gass er det gassdempere slik som er på bakluka på biler du tenker på? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 26.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2007 Har sett at Bennet har ett slikt system, kan jo kikke på hjemmesidene. Sitér dette innlegget Link to post
hapetra Svart 26.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2007 Ja, jeg tenker på slike som er på bakdører i bilene. Da er det altså gass jeg må konsentrere meg om. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 26.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2007 Selv om du ikke vil ha elektrisk så kan du kanskje få noen tips her om montering av en gassløfter. http://www.lencomarine.com/Hatch%20Lifts%2...iftsinstal.html Du kan få svært billige gassløftere på Biltema, men jeg er ganske sikker på at de er mye svakere enn de maritime utavene som Maritim selger. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
TMe Svart 27.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2007 Rekvirer fjærkatalogen til Lesjøfors (63.87.10.60) Her finner du det du behøver å vite om gassfjærer inkl. hvordan dette bør arrangeres og beregnes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.