Jump to content

Kjøpt ny båt, hvilken motor?

Espen

Recommended Posts

Hei.

Har kjøpt meg ny båt i dag, men har lite informasjon om motoren som sitter i, vet "bare" at det er en Sabb 22hk?

5_-1138635225.jpg

Fint om noen kjenner igjen motoren, og har nyttig informasjon å komme med, kanskje det finnes brukermanualer o.l?

Mvh

Espen

(Tilbake på båtplassen etter å ha vært uten båt i 6-7 år)

Hei.

Har kjøpt meg ny båt i dag, men har lite informasjon om motoren som sitter i, vet "bare" at det er en Sabb 22hk?

5_-1138635225.jpg

Fint om noen kjenner igjen motoren, og har nyttig informasjon å komme med, kanskje det finnes brukermanualer o.l?

Mvh

Espen

Ta kontakt med SABB MOTOR AS i bergen, de har manual bok de, lykketil :seeya:

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Hei.

Mvh

Espen

hej Espen....

bare vent til Walter er tilbaks.....han kommer o bli salig....... :wink:

S/Y Gunga Din

Som regel er en motor i mye bedre stand enn det yttre forteller om den. Dette er jo i grunn enkle maskiner, hvorfor ikke overhale den og deretter male den pent. Hvis det er god plass rundt den så kan du jo ta den med deg hjem enten i heilo eller skru den i fra hverandre og ta den med hjem del for del. Hør med sabb om de har overhalings kit til maskinen. Komplett sett med pakninger og stempelringer. Tar du den jobben så har du "ny" maskin, men hvis den funker som bare det ville jeg holdt meg til å få den skikkelig rengjort og malt den. Men husk, overmalt er ikke det samme som overhalt..

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...