Anonym Startet 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2007 (redigert) I September hadde jeg total svikt i en skroggjennomføring.. Det er omtalt her:Total svikt i skroggjennomføring I går opplevde jeg det samme nok en gang! Det som er mest skremmende er at det er samme sted, altså gjennomføringen som ble installert i September! Konklusjonen er at det er mye elektriske problemer i havna, og at jeg skal ha en skroggjennomføring som ikke tæres.. Noen tips? Hvor finner jeg gjennomføringer av kompositt? Redigert 4.Mars.2007 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lysefjordcruise Svart 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2007 Hvorfor ikke fikse ditt korrosjonsproblem en gang for alle. Dersom skroggjennomføringen korroderer vil jeg tro også andre metaller under vann også korroderer. Jeg har fått innstallert et komplett korrosjonskontrollsystem av Electromarine v/Ole Petter Hillestad (se www.electromarne.no). Nå har jeg løpende kontroll over båten, og vet at jeg vil få alarm dersom noe er galt. Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2007 Jeg har nettopp kjøpt ventiler og gjennomføringer i Marelon fra www.defender.com - raskt og rimelig. Se https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=26167&st=40 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.