nordan family 27 Startet 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2007 Har en klassisk Ford 2704 ET motor i båten. Dieselpumpa spytter ut litt olje, som nå samles i en kanne. har forsøkt med "grisehale" på slangen, men det hjelper ikke. Tenkte derfor i stedet å føre denne slangen inn på toppen av en liten beholder, og en slange ut i bunnen (med ventil og t-stykke) tilbake til dieselpumpa. På den måte vil pumpa få spyttet ut det den trenger når det er trykk i, så vil det (ved en liten åpning på den nederste ventilen) sige tilbake når motoren ikke er i bruk. Så for meg en beholder på 0,5 til 1,0 liter, med en innkobling høyt oppe og en utkobling langt nede (slangestørrelse omlag 5-6 mm). Under panseret på bilen ligner jo både kjøleveske-trykktanken og servo-oljetanken på dette, men det er orginaldeler som koster en liten formue. Noen som vet hvor en egnet beholder kan kjøpes? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2007 Prøv en bilhugger, da vel. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 28.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2007 I og for seg ingen dum ide. Hadde jo vært greit med noe nytt - men det spiller ikke så stor rolle. Stopper nedom Brødrene London en dag og ser hva de har av slikt. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2007 EKSPANSJONSTANK TIL EN PERSONBIL FUNKER VEL Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Herman Svart 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2007 Vi skjønner det hifo, men hvorfor roper du så høyt? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
hifo Svart 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2007 trodde ikke dere hørte etter. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Guest Moderator Svart 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2007 EKSPANSJONSTANK TIL EN PERSONBIL FUNKER VEL Vi trodde det med å skrive i CAPS-LOCK var bare mangel på kunnskap. Men det ser ikke slik ut - du fikk allerede 3 påminnelser før denne her. En siste gang: Fra Wikipedia: On Internet chat systems and Usenet, typing in all capitals is considered rude, the large letters akin to shouting or yelling within the social context. On a more practical level, caps lock may be difficult to read. [1]A user who excessively uses capital letters may be advised to "lay off the caps lock." Eller dette fra samme sted Use of the caps lock is also associated with newbies who do not consider the appearance of their writing. Tidligere ble du allerede gjort oppmerksom på at det også står i våre egne regler. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 28.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2007 når det gjelder små ekspansjonstanker, er det enkletste ofte det beste. Kjøp en liten solid saftflaske, eller plastflaske fra apotek. Borr høl i bunn, sett inn en skroggjennomføring. Bruk en ståltråd eller strikkepinne for å " entre på " gjennomføringen,som det strykes litt sika på før den " slippes" på plass. Mutter utvendig. Brusflaske kan også benyttes,men egner seg best til rent vann. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
hifo Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 (redigert) buhuu. grov feil av meg gjentatte ganger... burde vel bli sperret ute av dette forum. men ok . skal prøve å skjerpe meg Redigert 1.Mars.2007 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.