Prinsessen Startet 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2007 hei kan noen fortelle meg hva jeg må/kan gjøre med et kjøleskap som kjøler men som termostaten ikke slår inn. det bare "går" og "går" og stjeler mye strøm. må jeg skifte hele skapet eller er det noen deler jeg kan skifte Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 (redigert) Heisan, og velkommen hit! Jeg vil vel anta at det skal gå å få byttet en termostat, men vet ikke dette sikkert. Hva med å kontakte disse - så vil det forhåpentligvis løse seg. Lagt til: Pass på at du ikke kjøper et splitter nytt super-duper kjøleskap - som du strengt tatt ikke måtte nå da. Redigert 1.Mars.2007 av vikers (see edit history) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 På isotherm (ihvertfall mitt) er termostatføleren skrudd fast i fordamperen. Det er ikke denne som har løsnet? Det må være god termisk kontakt mellom fordamper og nevnte føler for at termostaten skal skjønne når det er kaldt nok, og stoppe kompressoren. Termostatføler klemt fast av en liten aluminiumsskinne ved den røde pila Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Ingar Svart 1.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2007 Enig med Surprise, dette er den vanlige årsaken. Er termostat defekt koster ikke en ny all verden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.